Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk BerichtenJup, tjoeningcity bij uitstek blijkbaar, en vandaag was het ook nog is markt.
Bieden maar!“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
die zit altijd naar mijn gele kar te staren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenOude bekende uit Aarschot:
Btw, staat die te koop ofzo? Of parkeerd die altijd zo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk BerichtenEn ik dacht dat mijn auto hoog hangt, die is precies verhoogd.
Btw, staat die te koop ofzo? Of parkeerd die altijd zo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtendie kerel zie ik vaak in Tienen!
die zit altijd naar mijn gele kar te staren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenVan Aarschot pics gesproken, is die blauwe E-type nu al gespot?
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenTip: het kruispunt aan de Knoet is de ideale plaats als spotter. Zet je daar op het terras rustig neer met je digicam.
Nog interessanter is als ze komend van het centrum daar naar links afslaan richting P. Dergentlaan. Ze nemen die bocht redelijk 'stoer' en trekken op de rechte lijn hun vtec'je (of SDI of een of andere bom) hoog in toeren.
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenVandaag was het weer een topdag in het marginale Aarschot.
Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk BerichtenSay what, marginale Aarschot?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenziet er toch nie overdreven uit , opt eerste zicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
ik zie: grote velgen , zwarte achterlichten en spoilerke
zo overdreven ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenik zie: grote velgen , zwarte achterlichten en spoilerke
zo overdreven ?
Dakspoiler, schorten en verbreedde wielkassen niet vergeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDakspoiler, schorten en verbreedde wielkassen niet vergeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenik zie: grote velgen , zwarte achterlichten en spoilerke
zo overdreven ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten'ie lijkt wat op dat kreng van m'n schoonbroer. wat erg.
Comment
Comment