Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk Berichten
      Jup, tjoeningcity bij uitstek blijkbaar, en vandaag was het ook nog is markt.

Bieden maar!
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        die kerel zie ik vaak in Tienen!
        die zit altijd naar mijn gele kar te staren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
          Ik zou schrik hebben om op te stijgen in zo'n ding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

10500€

Comment

• Oude bekende uit Aarschot:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
                Oude bekende uit Aarschot:
                En ik dacht dat mijn auto hoog hangt, die is precies verhoogd.

Btw, staat die te koop ofzo? Of parkeerd die altijd zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk Berichten
                  En ik dacht dat mijn auto hoog hangt, die is precies verhoogd.

Btw, staat die te koop ofzo? Of parkeerd die altijd zo?
                  Zijn velgen staan staan te koop op kapaza + wat audio dacht ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten

Ik ken iemand met hetzelfde model van Proton en laat hem een auto 5 of andere auto shop binnenstappen met wat geld hij maakt er een kopie van

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten

Ze zijn de velgen nog vergeten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                        die kerel zie ik vaak in Tienen!
                        die zit altijd naar mijn gele kar te staren
                        Ik zal het is aan hem vragen,want ik ken de eigenaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          BMW e46 tjoening

ziet er toch nie overdreven uit , opt eerste zicht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                            Van Aarschot pics gesproken, is die blauwe E-type nu al gespot?
                            Blauwe E-type? Die heb ik nog nooit gezien.

Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
                            Tip: het kruispunt aan de Knoet is de ideale plaats als spotter. Zet je daar op het terras rustig neer met je digicam.

Nog interessanter is als ze komend van het centrum daar naar links afslaan richting P. Dergentlaan. Ze nemen die bocht redelijk 'stoer' en trekken op de rechte lijn hun vtec'je (of SDI of een of andere bom) hoog in toeren.

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                            Vandaag was het weer een topdag in het marginale Aarschot.
                            Ik ga vanaf nu zeggen dat ik van Langdorp kom als men vraagt van waar ik ben. Vroeger zei ik gemakshalve Aarschot.

Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk Berichten
                            Say what, marginale Aarschot?
                            Ook van die kanten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                              ziet er toch nie overdreven uit , opt eerste zicht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten

ik zie: grote velgen , zwarte achterlichten en spoilerke

zo overdreven ?

Comment

zo overdreven ?

Dakspoiler, schorten en verbreedde wielkassen niet vergeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                    Dakspoiler, schorten en verbreedde wielkassen niet vergeten.
                                    ja , maar da ziet er toch niet lelijk of iets uit

Comment

zo overdreven ?

'ie lijkt wat op dat kreng van m'n schoonbroer. wat erg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                        'ie lijkt wat op dat kreng van m'n schoonbroer. wat erg.
                                        foto ?

Comment

• ge gaat ie algauw foto's posten van ons Eva hare BMW

Comment

Working...
                                          X