Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenOef! Dacht effe dat je teveel gemalen hersenen had gegeten.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Conditie: Nieuw.
Kilometerstand: 140.000 - 160.000 km.
Daar is echt wel veel aan gewijzigd. Je moet toch een halve gare zijn om zoveel geld te stoppen in doodgewone 318i als je met datzelfde bedrag pakweg een M3 kunt kopen. Ik zal het wel nooit begrijpen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenHollanders. Nothing to worry about.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenDie velgen zijn wel niet mis, precies...
het is niet omdat het iemand zijn smaak niet is. dat het overdreven is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenniet mis idd ,maar ik verkies iets anders
het is niet omdat het iemand zijn smaak niet is. dat het overdreven is
Ik heb dit voertuig hier niet gezet he.
Maar nu je het zegt, hij staat hier op de juiste plaats.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenZegt den arnev....
Ik heb dit voertuig hier niet gezet he.
Maar nu je het zegt, hij staat hier op de juiste plaats.
n/o
maar overdreven tuning das ieder zijn mening hé. bij iedereen ligt de grens van overdreven anders. als je 19" steekt , verlaagt en lichten vervangt of zo. is dit hier al overdreven.
het is niet omdat het iemand zijn smaak niet is. dat het overdreven is .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichteninderdaad
n/o
maar overdreven tuning das ieder zijn mening hé. bij iedereen ligt de grens van overdreven anders. als je 19" steekt , verlaagt en lichten vervangt of zo. is dit hier al overdreven.
het is niet omdat het iemand zijn smaak niet is. dat het overdreven is .
Ik vind het voertuig echt TE, maar de banden en velgen staan me wel aan.
En ik ben het met je eens hoor. Een geluk maar dat iedereen niet dezelfde smaak heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenIk denk dat je me niet goed begrepen hebt.
Ik vind het voertuig echt TE, maar de banden en velgen staan me wel aan.
En ik ben het met je eens hoor. Een geluk maar dat iedereen niet dezelfde smaak heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenja, maar kwil da hier gewoon even plaatsen. is niet tegen u bedoelt ze Karin
Ik nam dat ook niet persoonlijk hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenJe doet maar arnevke.
Ik nam dat ook niet persoonlijk hoor.
Comment
-
Comment