Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Conditie: Nieuw.
Kilometerstand: 140.000 - 160.000 km.
Daar is echt wel veel aan gewijzigd. Je moet toch een halve gare zijn om zoveel geld te stoppen in doodgewone 318i als je met datzelfde bedrag pakweg een M3 kunt kopen. Ik zal het wel nooit begrijpen ...
Overlaatst een overdone golf 2 diesel gezien ... Door al het spoilerwerk geen kon ik 4 uitlaatpijpen herkennen, waarvan een zo zwart als een kachel en de andere 3 helemaal opgeblonken
Zegt den arnev....
Ik heb dit voertuig hier niet gezet he.
Maar nu je het zegt, hij staat hier op de juiste plaats.
inderdaad
n/o
maar overdreven tuning das ieder zijn mening hé. bij iedereen ligt de grens van overdreven anders. als je 19" steekt , verlaagt en lichten vervangt of zo. is dit hier al overdreven.
het is niet omdat het iemand zijn smaak niet is. dat het overdreven is .
maar overdreven tuning das ieder zijn mening hé. bij iedereen ligt de grens van overdreven anders. als je 19" steekt , verlaagt en lichten vervangt of zo. is dit hier al overdreven.
het is niet omdat het iemand zijn smaak niet is. dat het overdreven is .
Ik denk dat je me niet goed begrepen hebt.
Ik vind het voertuig echt TE, maar de banden en velgen staan me wel aan.
En ik ben het met je eens hoor. Een geluk maar dat iedereen niet dezelfde smaak heeft.
Comment