Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Je aan de nachtwinkel placeren of vlakbij café de Knoet zoals iemand al eerder zei....Priceless pictures in Aarschot gegarandeerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
      Merci sepultura!

Moest ge der ooit eens een fotooke van kunnen trekken...
      Van die volvo dan? Awel, ik passeer daar straks maar ik heb geen camera of gsm om foto's te trekken.

Comment

Ja, ik heb er echt spijt van dat ik daar niet meer passeer...
        Straks, bij wijze van uitzondering voor een zaterdag, weer langs daar... Zal mijn kodak in aanslag houden
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Alles wat je daar kan fotograferen!!!

Het is daar altijd de moeite...

Comment

• Heb eigenlijk zin om morgen eens langs Aarschot te rijden, just for the fun of it. Ik zal zien of 'k tijd heb in de late namiddag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
              Heb eigenlijk zin om morgen eens langs Aarschot te rijden, just for the fun of it. Ik zal zien of 'k tijd heb in de late namiddag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Het gaat daar een hele toeloop worden in Aarschot.
                De tuners gaan niet weten wat er gebeurt!

Comment

Het gaat daar een hele toeloop worden in Aarschot.
                  De tuners gaan niet weten wat er gebeurt!

T'is geweldig want dan gaan die gasten denken dat ze goed bezig zijn = meer fun voor ons

Comment

Heb eigenlijk zin om morgen eens langs Aarschot te rijden, just for the fun of it. Ik zal zien of 'k tijd heb in de late namiddag.
                    Is daar wel iets te zien in het weekend en tijdens schoolvakanties?
                    t'is 5 jaar geleden dat ik daar nog eens op gang ben geweest.

Comment

• Iemand suggesties qua muziek? Heb a state of trance in den auto steken, maar heb hier nog wat anders ook liggen. Ik wil daar echt opgaan in de omgeving.

Comment

• Jump en tuning beats natuurlijk.

Comment

Iemand suggesties qua muziek? Heb a state of trance in den auto steken, maar heb hier nog wat anders ook liggen. Ik wil daar echt opgaan in de omgeving.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                            Jump en tuning beats natuurlijk.

Comment

Je aan de nachtwinkel placeren of vlakbij café de Knoet zoals iemand al eerder zei....Priceless pictures in Aarschot gegarandeerd
                              Of aan dat groen frituurtje dat je passeert in het begin van je filmpje. Maar zoals al gezegd zijn de kleppers te zien op 't terras van de Knoet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                                Van die volvo dan? Awel, ik passeer daar straks maar ik heb geen camera of gsm om foto's te trekken.
                                Leg 'ns uit, waar ergens kan ik die vinden?

Comment

Iemand suggesties qua muziek? Heb a state of trance in den auto steken, maar heb hier nog wat anders ook liggen. Ik wil daar echt opgaan in de omgeving.
                                  Bij voorkeur oude boenkers. Ze hebben niet alleen een mentale achterstand maar ook een muzikale. Vandaag nog mogen ervaren dat 'Satisfaction' nog steeds 'in' is.

Tip: DHT

Comment

• whispy, zo van die schijven a la "The House of God"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
                                      Leg 'ns uit, waar ergens kan ik die vinden?
                                      Als je van Leuven komt op de steenweg. je hebt daar de eerste straat na de kerk die naar de wijk gaat (aan de Delhaize en de Juventus) op de hoek van die straat staat hij meestal voor een kindercreche of aan de overkant van de straat bij een inmobiliënkantoor ofzo. Vroeger meestal vergezeld door een johnny Golf, ik weet niet of die er tegenwoordig nog staat. Anyway, die Volvo is dus een donkerblauwe met tribals op de zijkanten en lichten van een Mazda 6 die niet helemaal perfect in de carrosserie zijn verzonken. Kwam nogal veel plamuur aan te pas volgens mij.

Comment

whispy, zo van die schijven a la "The House of God"
                                        Da's retro. Dat vind ik zelfs nog goed.

Tjoening biets heb 'k hier waarschijnlijk nog wel ergens liggen. Van uit de tijd dat wij altijd onnozel deden voor we uit gingen. Maar mijne wagen was toen niet echt platgetjoend.

edith zegt: niemand die morgen eens mee gaat kijken dan?

Comment

Da's retro. Dat vind ik zelfs nog goed.

Tjoening biets heb 'k hier waarschijnlijk nog wel ergens liggen. Van uit de tijd dat wij altijd onnozel deden voor we uit gingen. Maar mijne wagen was toen niet echt platgetjoend.

edith zegt: niemand die morgen eens mee gaat kijken dan?
                                          Als ik tijd heb, wanneer ga je? Ik moet alleszins eerst rond de middag men auto halen in ronse, en die dan weer bij de garagist binnendoen ivm de remmen. Daarna kan ik eventueel lekker incognito met de corsa 1.2 gaan spotten

Comment

Working...
                                          X