Je aan de nachtwinkel placeren of vlakbij café de Knoet zoals iemand al eerder zei....Priceless pictures in Aarschot gegarandeerd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenMerci sepultura!
Moest ge der ooit eens een fotooke van kunnen trekken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenJa, ik heb er echt spijt van dat ik daar niet meer passeer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenHeb eigenlijk zin om morgen eens langs Aarschot te rijden, just for the fun of it. Ik zal zien of 'k tijd heb in de late namiddag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
De tuners gaan niet weten wat er gebeurt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenHet gaat daar een hele toeloop worden in Aarschot.
De tuners gaan niet weten wat er gebeurt!
T'is geweldig want dan gaan die gasten denken dat ze goed bezig zijn = meer fun voor ons
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenHeb eigenlijk zin om morgen eens langs Aarschot te rijden, just for the fun of it. Ik zal zien of 'k tijd heb in de late namiddag.
t'is 5 jaar geleden dat ik daar nog eens op gang ben geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIemand suggesties qua muziek? Heb a state of trance in den auto steken, maar heb hier nog wat anders ook liggen. Ik wil daar echt opgaan in de omgeving.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJe aan de nachtwinkel placeren of vlakbij café de Knoet zoals iemand al eerder zei....Priceless pictures in Aarschot gegarandeerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenVan die volvo dan? Awel, ik passeer daar straks maar ik heb geen camera of gsm om foto's te trekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIemand suggesties qua muziek? Heb a state of trance in den auto steken, maar heb hier nog wat anders ook liggen. Ik wil daar echt opgaan in de omgeving.
Tip: DHT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenLeg 'ns uit, waar ergens kan ik die vinden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenwhispy, zo van die schijven a la "The House of God"
Tjoening biets heb 'k hier waarschijnlijk nog wel ergens liggen. Van uit de tijd dat wij altijd onnozel deden voor we uit gingen. Maar mijne wagen was toen niet echt platgetjoend.
edith zegt: niemand die morgen eens mee gaat kijken dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDa's retro. Dat vind ik zelfs nog goed.
Tjoening biets heb 'k hier waarschijnlijk nog wel ergens liggen. Van uit de tijd dat wij altijd onnozel deden voor we uit gingen. Maar mijne wagen was toen niet echt platgetjoend.
edith zegt: niemand die morgen eens mee gaat kijken dan?
Comment
Comment