Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTot zover ons sjonnie spot-uurtje
'T was magertjes in Aarshot, misschien eens herhalen op een zwoele zomerzaterdagavond bij de "Zoal"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenWacht maar Glenn C en ik zullenl ook eens een fotoreportage maken van Aarschot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenPics of tha chicks?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenTjoeningspotmeeting part 2 komt eraan precies!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik ga ook eens naar Aars-schot.
The place to be for a good laugh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenThe place to be for a good laugh
hier in Sinnekloas rijdt ook wat rond... als 't wat warmer is, is het verantwoord om met m'n zoontje op een terras te gaan zitten. vandaag was 't helaas iets te fris...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenLeftlane, was de foto van de volvo mislukt?
Ale hier dan..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEen prachtstuk: de 306 break
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenZo overdreven vind ik deze toch niet
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenZo overdreven vind ik deze toch niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDie hing op 5 cm van de grond.
Comment
-
Ik vind die 306 ook niet lelijk.
Voor mij is overdreven iets wat niet bij de auto past of gewoon te veel (cfr die BMW van een paar blz terug).
Dit is gewoon cleaned, en ok ie hangt wat laag voor dagelijks gebruik maar daar kies je zelf voor.
Maar hey, n/o, iedereen heeft zijn eigen smaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTot zover ons sjonnie spot-uurtje
'T was magertjes in Aarshot, misschien eens herhalen op een zwoele zomerzaterdagavond bij de "Zoal"
Comment
Comment