Oorspronkelijk geplaatst door turboman
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MagicIbizaIk ga mijn bescheiden mening hier ook eens neergooien.
Ik vind dit persoonlijk het meest nutteloze topic dat ik tot nu toe ben tegengekomen.
Ik ga niet zeggen dat ik een fan ben maar een mooi uitgebouwde auto kan ik best appreciëren, en voor mij hoeft dat niet per se van AC shnitzer of Caractère of wat het ook allemaal is.
Wat helemaal niet wegneemt dat er ook uitgebouwde auto's zijn die ik AB-SO-LUUT lelijk vind. Maarja, op dat gebied telt mijn mening niet. Dit is meestal de mensen hun hobby en er zullen heus wel mensen zijn die het sjeik vinden, maar om elke persoon die in het bezit van zo een wagen meteen als "sjonnie" te bestempelen vind ik maar belachelijk, behalve als het van de hierboven vernoemde zijn.
Ik houd ook meer van descrete tuning, maar ik weet dat niet elke, naar mijn mening, overdreven getunede auto bestuurd word door een sjonnie.
Net zoals ik weet dat niet elke schaker een nerd is.
Nee dat is waar "MagicIbiza", ze kunnen ook bereden worden door snelle eddy's op leeftijd met vb. een Ibiza of Mondeo...
Allé nog veel plezier met aan uwe ossenlul te trekken ipv na de les te gaan
Comment
-
De grens van schoonheid ligt bij mij achter het verlagen van een auto, andere (niet per se, maar bij voorkeur wel) OEM-velgen, en eventueel enkele zeer subtiele aanpassingen, zoals daar zijn het weghalen van de lettertjes van de koffer, een kleine voor- of achterspoiler, lichtjes andere bumpers (genre AMG of M pack).
Vrijwel alles wat daaraan voorbijgaat catalogiseer ik persoonlijk als johnny.
Manos' ibiza is dus nÃet johnny, hij werd johnny als er een dubbele remus onder hing, als er een brede zonneband op de ramen kwam, als zijn bloedgroep op de zijruit stond, of als hij een 'evil look' had op de voorlichten.
Auto's zoals bijvoorbeeld de vorige A3 van Bdrie ervaar ik persoonlijk als 'perfect'. Subtiel getuned, niet teveel spel eraan, maar toch duidelijk aangepast tegenover het origineel.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
even het woord kracht bij zettenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
ik was zo verschoten toen ik hem zag afkomen, dat ik niet echt op de stickers heb gekeken, maar hij had nog allerhande overbodige luchtinlaten (waardoor hij volgens mij meer nadeel dan voordeel ondervind) Ik hoop voor de eigenaar dat hij is vertrokken van een pertotal want mensen die dit van een perfecte wagen maken moesten ze opsluiten
Comment
-
Omdat er nergens anders een 'tuning' topic bestaat waar je gewoon pic's kunt plaatsen ga ik ze hier maar zetten. Moest er toch een ander bestaan; let me know.
M'n vriendin en ik gingen afgelopen vrijdag naar de cinema in roeselare (little man die trouwens een aanrader is, ie is gewoon supergrappig), maar toen we daar toekwamen zagen we dat er een tuningmeeting aan de hang was aan het station. Omdat ik m'n camera toch bij me had, heb ik maar enkele pics genomen. Ik heb +- de mooiste gefotografeerd, want geloof me, er stonden nog veel ergere dan deze!
Comment
Comment