Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Last edited by ; 24/05/2007, 21:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
      t'begint al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk Berichten

heeey, die komt bekend voor

Comment

• Geen tuning, maar de kleur was purper

Slechte foto, maar ie had viperstrepen en een zonneband met 'streetcruzer' op.
          Last edited by ; 24/05/2007, 21:30.

Comment

Ik wist het gewoon dat deze er ook ging bijstaan.

Comment

• Laatste 3

unter constructjohn

Last edited by ; 24/05/2007, 21:30.

Comment

• Ongeveer een uurtje rond gereden en lang niet alles op foto kunnen vastleggen. Was zalig om is te doen, wat mij wel opviel is dat er veel auto's rondrijden met een zonneband waar 'cruzers' ofzo op te lezen valt.

btw: sry voor de soms crapy kwaliteit, maar gsm + rijdende auto komt niet altijd goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                  Dat lichtblauw is precies wel een populair kleurtje bij de tjoeners.
                  Iet tegen blauw ofwa?

j/k

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    heeey, die komt bekend voor

Wilde ik ook net zeggen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                      Lelijke velgen, vind ik.
                      Vind ik ook, smaken verschillen maar dit is gewoon geen smaak hebben. Zelfde soort velgen ook onder verschillende mazda's gezien, wansmaak alom.

Comment

• @karin en ll: jup, ik moest er direkt aan denken

sry voor de vele posts maar dat mulitquoteding snap ik niet.

Comment

Ongeveer een uurtje rond gereden en lang niet alles op foto kunnen vastleggen. Was zalig om is te doen, wat mij wel opviel is dat er veel auto's rondrijden met een zonneband waar 'cruzers' ofzo op te lezen valt.

btw: sry voor de soms crapy kwaliteit, maar gsm + rijdende auto komt niet altijd goed.
                          Bedankt voor de foto's Glenn C!

Zalig gewoon.

Comment

Jammer, komt niet goed door op de foto.
                            Ik moet er straks nog voorbij denk ik, ik zal is proberen beter foto te nemen.

Buckie heeft trouwens nog een zalige mazda op foto

Comment

@karin en ll: jup, ik moest er direkt aan denken

Er zijn toch echt mensen zonder smaak.
                              Maar er staan er toch ook een paar op die niet mis zijn... voor tjoeningcars uit de margi3hoek.

Comment

Vind ik ook, smaken verschillen maar dit is gewoon geen smaak hebben. Zelfde soort velgen ook onder verschillende mazda's gezien, wansmaak alom.
                                Misschien in reclame geweest?

Comment

Misschien in reclame geweest?
                                  Coremans uitverkoop dan? want auto 5 is er niet zeker?

En idd, sommige zijn eigelijk nog in orde, ook een bora gezien, USstyle. Die vond ik knap, buckie heeft er een foto van.

Comment

• jullie vinden nen golf 3 met een velg met 3 spaken , overdreven ?
                                    dat het jullie smaak niet is , ja. maar overdreven ? kbegrijp het niet ze!

edit: niet gezien wat jullie er bij getypt hebben
                                    Last edited by ; 07/04/2007, 18:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                      jullie vinden nen golf 3 met een velg met 3 spaken , overdreven ?
                                      dat het jullie smaak niet is , ja. maar overdreven ? kbegrijp het niet ze!

edit: niet gezien wat jullie er bij getypt hebben
                                      Was net al aan het antwoorden.
                                      Nee, hoor, niet alles is overdreven.

En smaken verschillen.
                                      Maar ze staan hier om reacties uit te lokken, hè?

Comment

Was net al aan het antwoorden.
                                        Nee, hoor, niet alles is overdreven.

En smaken verschillen.
                                        Maar ze staan hier om reacties uit te lokken, hè?
                                        ja, maar sommige trekken het soms in belachelijke

n/o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                          ja, maar sommige trekken het soms in belachelijke

n/o
                                          Ik wil het zeker niet in het belachelijke trekken maar geef toe dat sommige auto's die ik hier gepost heb overdreven zijn. Niet?

En die golf is idd niet overdreven, maar knap vindt ik het zeker niet.

Ik heb onlangs een rood honda logo vanvoor op mijn auto gehangen, sommige vinden het maar niets, ik vind het mooi en dat is hetgeen dat telt, vind ik.

(dit om ff te bewijzen dat ik zeker niet anti-tuning ben)

Comment

Working...
                                          X