Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk Berichten
Comment
-
Ongeveer een uurtje rond gereden en lang niet alles op foto kunnen vastleggen. Was zalig om is te doen, wat mij wel opviel is dat er veel auto's rondrijden met een zonneband waar 'cruzers' ofzo op te lezen valt.
btw: sry voor de soms crapy kwaliteit, maar gsm + rijdende auto komt niet altijd goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDat lichtblauw is precies wel een populair kleurtje bij de tjoeners.
j/k
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenheeey, die komt bekend voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenLelijke velgen, vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk BerichtenOngeveer een uurtje rond gereden en lang niet alles op foto kunnen vastleggen. Was zalig om is te doen, wat mij wel opviel is dat er veel auto's rondrijden met een zonneband waar 'cruzers' ofzo op te lezen valt.
btw: sry voor de soms crapy kwaliteit, maar gsm + rijdende auto komt niet altijd goed.
Zalig gewoon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenJammer, komt niet goed door op de foto.
Buckie heeft trouwens nog een zalige mazda op foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk Berichten@karin en ll: jup, ik moest er direkt aan denken
Er zijn toch echt mensen zonder smaak.
Maar er staan er toch ook een paar op die niet mis zijn... voor tjoeningcars uit de margi3hoek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk BerichtenVind ik ook, smaken verschillen maar dit is gewoon geen smaak hebben. Zelfde soort velgen ook onder verschillende mazda's gezien, wansmaak alom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenMisschien in reclame geweest?
En idd, sommige zijn eigelijk nog in orde, ook een bora gezien, USstyle. Die vond ik knap, buckie heeft er een foto van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenjullie vinden nen golf 3 met een velg met 3 spaken , overdreven ?
dat het jullie smaak niet is , ja. maar overdreven ? kbegrijp het niet ze!
edit: niet gezien wat jullie er bij getypt hebben
Nee, hoor, niet alles is overdreven.
En smaken verschillen.
Maar ze staan hier om reacties uit te lokken, hè?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenWas net al aan het antwoorden.
Nee, hoor, niet alles is overdreven.
En smaken verschillen.
Maar ze staan hier om reacties uit te lokken, hè?
n/o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenja, maar sommige trekken het soms in belachelijke
n/o
En die golf is idd niet overdreven, maar knap vindt ik het zeker niet.
Ik heb onlangs een rood honda logo vanvoor op mijn auto gehangen, sommige vinden het maar niets, ik vind het mooi en dat is hetgeen dat telt, vind ik.
(dit om ff te bewijzen dat ik zeker niet anti-tuning ben)
Comment
Comment