Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik had het over die opmerking mbt KC's videootje.
Ik vind dat niet mooi, zei enkel dat het wel eens grappig was om te zien, maar dat dat niet op elke pagina moet staan.
Ik had het over die opmerking mbt KC's videootje.
Ik vind dat niet mooi, zei enkel dat het wel eens grappig was om te zien, maar dat dat niet op elke pagina moet staan.
Miljaar, khad nie eens door dat Karin aan het posten was ( ze heeft eindelijk door hoe je je avater moet aanzetten )
Ik ben benieuwd of je binnen 2 weken ook nog zo'n grote mond hebt, kleinen.
Wilde eigenlijk eerst een Corvette als avatar, maar dat werd zo belachelijk klein.
Daarna een Peterbilt, maar ik heb me bedacht sinds dit een autoforum is.
Dus uiteindelijk werd het woeste landschap van Monument Valley.
Zonder was zo leeg hè?
Ik ben benieuwd of je binnen 2 weken ook nog zo'n grote mond hebt, kleinen.
Wilde eigenlijk eerst een Corvette als avatar, maar dat werd zo belachelijk klein.
Daarna een Peterbilt, maar ik heb me bedacht sinds dit een autoforum is.
Dus uiteindelijk werd het woeste landschap van Monument Valley.
Zonder was zo leeg hè?
Ik zen aan het aftellen tot die dag ( kweet nog nie wanneer ik kom, maar ik heb die week toch congé )
Je kan misschien afspreken met de anderen hier: kleine forum-meeting.
Ik kan mss via het werk komen ( er moet een loting gebeuren, mss kunnen we voertuig vanop het werk krijgen ( al is dat voor mij niet goed Erpe - Sint-pieters-leeuw - Kortrijk))
Ik kan mss via het werk komen ( er moet een loting gebeuren, mss kunnen we voertuig vanop het werk krijgen ( al is dat voor mij niet goed Erpe - Sint-pieters-leeuw - Kortrijk))
Comment