Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
sorry
ferdinand porsche
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichteneerste keer dat ik daar van hoor,ik ken enkel een Rio Ferdinand en Franz Ferdinand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenOch, das toch maar ne vw-porsche
oei, arnev is hier
* loopt gauw weg *
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten't zou is interessant zijn om te kijken wat de prijsverschillen qua bouwgrond zijn in en uit de marginale driehoek
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichteneerste keer dat ik daar van hoor,ik ken enkel een Rio Ferdinand en Franz Ferdinand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenTienen is goedkoop maar voor de rest is de driehoek duur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenTienen is goedkoop maar voor de rest is de driehoek duur.
En Les Ferdinand?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIemand zaterdag nacht in Aarschot geweest en die getunede Peugeot 307 gespot?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenLichtblauwe, rode, donkergroene, witte of gele?
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtende vraag is: welke?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenEen grijze met een volledige bodykit inclusief sideskirts met luchthappers voor de achterwielen, eigenaardig gevormde achterspoiler net onder de achterruit en een waslijst op de voordeur. Stond om 3 uur op de parking bij de moviemax naast de bekaflaan en later bij de Knoet.
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk had hem nog niet gezien.
Comment
Comment