Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    wie is Ferdinand?

sorry

ferdinand porsche

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten

sorry

ferdinand porsche
      eerste keer dat ik daar van hoor,ik ken enkel een Rio Ferdinand en Franz Ferdinand

Comment

• Och, das toch maar ne vw-porsche

oei, arnev is hier

* loopt gauw weg *

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          eerste keer dat ik daar van hoor,ik ken enkel een Rio Ferdinand en Franz Ferdinand
          kvon het gewoon een grappige vraag ge ebt nu een antwoord é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
            Och, das toch maar ne vw-porsche

oei, arnev is hier

* loopt gauw weg *
            ge rijd zelf met een

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              't zou is interessant zijn om te kijken wat de prijsverschillen qua bouwgrond zijn in en uit de marginale driehoek
              Tienen is goedkoop maar voor de rest is de driehoek duur.

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              En Les Ferdinand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                Tja, welke autoliefhebber (lees: tjoenerspotter) wil er daar nu niet wonen?

Comment

• Ben maar aan het zwanzen hè?

De prijzen gaan tegenwoordig bijna overal goed de lucht in...

Comment

• Lekkeeur weertje hé, halen we leuk 'ff de cabriooo buiwteeuh !

Comment

• Tjoening is not a crime

BULDER

Comment

• Aarschot is DA SHIT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten

En Les Ferdinand?
                          Leslie Ferdinand,jep die neger ken ik ook

Comment

• Fok, spijtig dat ik té laat was voor de zij- en voorkant. 't Was echt een prachtstuk Ideale locatie waar ik geregeld ga moeten komen in de toekomst, dat belooft!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
                              Fok, spijtig dat ik té laat was voor de zij- en voorkant. 't Was echt een prachtstuk Ideale locatie waar ik geregeld ga moeten komen in de toekomst, dat belooft!

Die rechts op de foto heeft precies ook 'n beetje overdreven qua grootte van de banden en de velgen.

Comment

• Iemand zaterdag nacht in Aarschot geweest en die getunede Peugeot 307 gespot?

Comment

• de vraag is: welke?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                                    Iemand zaterdag nacht in Aarschot geweest en die getunede Peugeot 307 gespot?
                                    Lichtblauwe, rode, donkergroene, witte of gele?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
                                      Lichtblauwe, rode, donkergroene, witte of gele?

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                        de vraag is: welke?
                                        Een grijze met een volledige bodykit inclusief sideskirts met luchthappers voor de achterwielen, eigenaardig gevormde achterspoiler net onder de achterruit en een waslijst op de voordeur. Stond om 3 uur op de parking bij de moviemax naast de bekaflaan en later bij de Knoet. Ik had hem nog niet gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                                          Een grijze met een volledige bodykit inclusief sideskirts met luchthappers voor de achterwielen, eigenaardig gevormde achterspoiler net onder de achterruit en een waslijst op de voordeur. Stond om 3 uur op de parking bij de moviemax naast de bekaflaan en later bij de Knoet.

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                                          Ik had hem nog niet gezien.
                                          Ik ook nog niet!

Comment

Working...
                                          X