Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Hoe verkracht ik een nieuwe S-Klasse...?

"Een momentje aub, ik verbind u door met onze bedrijfs-autoneuker..."

tuut....tuut....tuut...tuut...

"Hallo met Turboman, hoe kan ik u van dienst zijn?"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door el DiDi
      Ik denk dat smakeloze tuning in de regel gebeurt door mensen die voor hun knalpot lenen bij de citybank... dan hun rekeningen niet meer betalen... en uiteindelijk heel hun leven loonbeslag hebben.

Dat is goe voor de economie van de banken.

Tja, ik heb da ook al dikwijls horen zeggen, hebben die manne dat da doen dan geen ouders die wa verstandiger zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
        Deze staat te koop, verkocht geraken, dat zal iets anders zijn

Vreselijk

Comment

• Als je per se Type-R bages op je honda wilt hangen, koop er dan wel een waar een Type-R versie van gemaakt is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura

Als je per se Type-R bages op je honda wilt hangen, koop er dan wel een waar een Type-R versie van gemaakt is.

Pfff, zo'ne schonen auto, zo vern**ken!

Comment

• nu je van type R spreekt , gistern in kortrijk een GOLF 4 TDI met achteraan onder golf het type R logo en de lexus lichten

Comment

• Vorig weekend ging ik naar de kinepolis in A'pen, daar aangekomen merkte ik dat mijn hemd nogal gekreukt was... genante situatie. Al een geluk stond daar een sympathieke noorderbuur die vergeten was zijn strijkplank terug op te bergen!

Mijn excuses voor de wazige foto, maar in de duisternis weigert mijn gsm deftige fotos te trekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
                  nu je van type R spreekt , gistern in kortrijk een GOLF 4 TDI met achteraan onder golf het type R logo en de lexus lichten
                  in brussel kom ik soms een seat ibiza tegen met vanvoor het S3 logo van audi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH.
                    in brussel kom ik soms een seat ibiza tegen met vanvoor het S3 logo van audi
                    er rijden toch rare dingen rond ze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                      Vorig weekend ging ik naar de kinepolis in A'pen, daar aangekomen merkte ik dat mijn hemd nogal gekreukt was... genante situatie. Al een geluk stond daar een sympathieke noorderbuur die vergeten was zijn strijkplank terug op te bergen!

Mijn excuses voor de wazige foto, maar in de duisternis weigert mijn gsm deftige fotos te trekken.

Ik dacht zo, waar gaat dit naartoe?
                      Jongens toch, zou diejen eigenaar da nu zelf mooi vinden. Nog nooit ghoord van less is more zekers?

Comment

• Wel een mooi kleurtje

Comment

• Deze hier ook dan maar es zetten, ben die tegengekomen op de parking aan het complex van de Nurburgring samen met Roughneck

De nieuwe 2 serie van BMW (en meteen Bingo met de enige echte S versie ervan tegen te komen )

Comment

• *proest*

Da meent ge nie

Comment

• Heeft die hier niet al eens gestaan een paar maand geleden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
                                Heeft die hier niet al eens gestaan een paar maand geleden?
                                Dat kan, maar denk dat ik hem in ons Ringbezoek topic gezet had

Comment

• net écht

Comment

• lol, best goed gevonden

En lijkt nog goed afgewerkt ook

Zou dr een 1.0 inzitten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno
                                      lol, best goed gevonden

En lijkt nog goed afgewerkt ook

Zou dr een 1.0 inzitten?
                                      Het is de S versie dus wss een 1.1/4 .
                                      Nee echt belachelijk, waarom zou je dat nu doen?

@ die Tigra: Tirga's worden dikwijls verkloot, terwijl het standaard al een vrij mooie en sportief oogende auto is. Een andere kleur, andere velgen, verlagen en gedaan. Geen "coole" spoiler of 4 uitlaten voor mij. (n/o)
                                      Last edited by ; 19/10/2006, 14:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
                                        Deze hier ook dan maar es zetten, ben die tegengekomen op de parking aan het complex van de Nurburgring samen met Roughneck

De nieuwe 2 serie van BMW (en meteen Bingo met de enige echte S versie ervan tegen te komen )

Dit is eigenlijk knap gedaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                                          Dit is eigenlijk knap gedaan!
                                          ja knap werk gelevert maar het is niet mooi

Comment

Working...
                                          X