Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik denk dat smakeloze tuning in de regel gebeurt door mensen die voor hun knalpot lenen bij de citybank... dan hun rekeningen niet meer betalen... en uiteindelijk heel hun leven loonbeslag hebben.
Dat is goe voor de economie van de banken.
Tja, ik heb da ook al dikwijls horen zeggen, hebben die manne dat da doen dan geen ouders die wa verstandiger zijn?
Vorig weekend ging ik naar de kinepolis in A'pen, daar aangekomen merkte ik dat mijn hemd nogal gekreukt was... genante situatie. Al een geluk stond daar een sympathieke noorderbuur die vergeten was zijn strijkplank terug op te bergen!
Mijn excuses voor de wazige foto, maar in de duisternis weigert mijn gsm deftige fotos te trekken.
Vorig weekend ging ik naar de kinepolis in A'pen, daar aangekomen merkte ik dat mijn hemd nogal gekreukt was... genante situatie. Al een geluk stond daar een sympathieke noorderbuur die vergeten was zijn strijkplank terug op te bergen!
Mijn excuses voor de wazige foto, maar in de duisternis weigert mijn gsm deftige fotos te trekken.
Ik dacht zo, waar gaat dit naartoe?
Jongens toch, zou diejen eigenaar da nu zelf mooi vinden. Nog nooit ghoord van less is more zekers?
Het is de S versie dus wss een 1.1/4 .
Nee echt belachelijk, waarom zou je dat nu doen?
@ die Tigra: Tirga's worden dikwijls verkloot, terwijl het standaard al een vrij mooie en sportief oogende auto is. Een andere kleur, andere velgen, verlagen en gedaan. Geen "coole" spoiler of 4 uitlaten voor mij. (n/o)
Comment