Opvallend weinig spinner wielschelen hier.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenOpvallend weinig spinner wielschelen hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Die foto van de Honda Civic met de busuitlaat is getrokken aan de Krefel in Lommel, ik denk dat dat Singel heet.
En die marginale 306 heb ik getrokken aan die grote parking in Mol, voor naar de Corbiestraat te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk BerichtenDie foto van de Honda Civic met de busuitlaat is getrokken aan de Krefel in Lommel, ik denk dat dat Singel heet.
En die marginale 306 heb ik getrokken aan die grote parking in Mol, voor naar de Corbiestraat te gaan.
Vroeger de dierenmarkt en nu een standplaats voor tjoeningkarren.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenAwel die zie je tegenwoordig minder vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtengeen "lexuslichten"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenNog een prachtexemplaar
Hoe verkloot ik in ibiza dit is een mooi begin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenEn eentje van Aarschot voor het af te maken:
Janet!! zo een calibra verneuken... erg erg erg
Niks past bij elkaar, en die lexuslichten zijn dus arsielelijk!!!
Het model niet, maar wat er aanhangt...
*Take It Away*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Calli 2.0i Bekijk BerichtenJanet!! zo een calibra verneuken... erg erg erg
Niks past bij elkaar, en die lexuslichten zijn dus arsielelijk!!!
Het model niet, maar wat er aanhangt...
*Take It Away*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof D Bekijk BerichtenHoe verkloot ik in ibiza dit is een mooi begin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk BerichtenIn mijn buurt staat er ne golf 3 cabrio me zo ne SFG rooster van Audi en nog wel wa kleine aanassingskes trekt ook echt op geen kl*ten. Swel komiek natuurlijk die alle keren te zien
Foto!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo911 Bekijk BerichtenIn mijn buurt staat er ne golf 3 cabrio me zo ne SFG rooster van Audi en nog wel wa kleine aanassingskes trekt ook echt op geen kl*ten. Swel komiek natuurlijk die alle keren te zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenOpvallend weinig spinner wielschelen hier.
Comment
Comment