Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die dingen gaan er toch wel over zenne voor hoeveel geld zou daar ni insteken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
      wow cool..
      george of the jungle heeft ook nen otto

Comment

• Babality

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
          Zeker mijn stijl ook niet, maar het werk is knap uitgevoerd...
          denk ik ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
            Die dingen gaan er toch wel over zenne voor hoeveel geld zou daar ni insteken?
            scheelt veel als je alles zelf doet hé

Comment

• Denk wel dat ze daar enorm veel tijd in gestoken hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                Denk wel dat ze daar enorm veel tijd in gestoken hebben...
                Zonde van die tijd hé...

Comment

• Aan de foor in Houthulst

Comment

• Hier staat 'ie beter op zen plaats.

Comment

• Ik probeer steeds te blijven denken onder het motto: "smaken verschillen"...

Nee dit kan niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                        Hier staat 'ie beter op zen plaats.
                        Samen met dit

Comment

• Na al die gevallen hebben ze nog altijd niet door dat lichten van een ander model op een auto steken gewoonweg niet goed komt en op niets trekt. Ze leren ook niet bij die tuners.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
                            Samen met dit

Thanks for posting

Damn, verneuking ten top

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                              Na al die gevallen hebben ze nog altijd niet door dat lichten van een ander model op een auto steken gewoonweg niet goed komt en op niets trekt. Ze leren ook niet bij die tuners.
                              Moet gij uw Lanciake niet gaan kuisen? Tom wil foto's

Comment

Moet gij uw Lanciake niet gaan kuisen? Tom wil foto's
                                Ik moet mijn Lanciake eerst nog in ontvangst nemen. Tommeke zal nog effe moeten wachten.

Comment

Ik moet mijn Lanciake eerst nog in ontvangst nemen. Tommeke zal nog effe moeten wachten.
                                  *Wacht (on)geduldig*

Comment

*Wacht (on)geduldig*

Ik ook. Die kerel ging bellen vooraleer 'ie afkomt. T'is al kwart voor drie!

Comment

Ik ook. Die kerel ging bellen vooraleer 'ie afkomt. T'is al kwart voor drie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                        Als er zo enen met van die spinners aan een kruispunt stopt verschiet ik mij altijd een ongeluk, das gelijk of die doorrijden...
                                        Het zalige zijn van die plastieke spinners van den Auto5 die ze erop zetten, das er echt over

Comment

Updeet: Het zal voor een uur of 6 zijn.

Comment

Working...
                                          X