Die dingen gaan er toch wel over zenne voor hoeveel geld zou daar ni insteken?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
george of the jungle heeft ook nen otto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenZeker mijn stijl ook niet, maar het werk is knap uitgevoerd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenDie dingen gaan er toch wel over zenne voor hoeveel geld zou daar ni insteken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenDenk wel dat ze daar enorm veel tijd in gestoken hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenHier staat 'ie beter op zen plaats.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenSamen met dit
Damn, verneuking ten top
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenNa al die gevallen hebben ze nog altijd niet door dat lichten van een ander model op een auto steken gewoonweg niet goed komt en op niets trekt. Ze leren ook niet bij die tuners.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenMoet gij uw Lanciake niet gaan kuisen? Tom wil foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk moet mijn Lanciake eerst nog in ontvangst nemen. Tommeke zal nog effe moeten wachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten*Wacht (on)geduldig*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenIk ook. Die kerel ging bellen vooraleer 'ie afkomt. T'is al kwart voor drie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenAls er zo enen met van die spinners aan een kruispunt stopt verschiet ik mij altijd een ongeluk, das gelijk of die doorrijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
Comment
Comment