Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk dacht al, gaat 'ie zen Lancia nu direct al in 'overdreven tuning' plaatsen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenMet mijn witte achterbumper hoort 'ie hier zeker thuis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenAan de foor in Houthulst
Bij mij zou het volgende weer moeten aangepast worden:
bumpers, al die onnozel schermkes eruit, de koffer omvormen tot koffer...
en die sjonniekleur... direct laten overspuiten. De uitlaten wil ik nog laten zitten om nog iets over te houden.
Die velgen vind ik wel .
Voilà se! Verder een zeer mooi voertuig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDie 5-reeks lichten en de motorkap zijn toch ook afgrijselijk.
Nee, hier is eigenlijk niks bruikbaar meer aan buiten de motor.
Maar ja, eigenlijk is dat voertuig volledig verwoest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
Jan met de pet kent het verschil ni tussen dit foorkot en ne schoon gestylede wagen en plakt hierop ook maar de naam 'tuner' wss
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenBest een knap voertuig na een grondige clean-beurt.
Bij mij zou het volgende weer moeten aangepast worden:
bumpers, al die onnozel schermkes eruit, de koffer omvormen tot koffer...
en die sjonniekleur... direct laten overspuiten. De uitlaten wil ik nog laten zitten om nog iets over te houden.
Die velgen vind ik wel .
Voilà se! Verder een zeer mooi voertuig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenheb ook nog een marginale ibiza in mijn gsm staan,
pics volgen morgen
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST-Optic Bekijk BerichtenHe, LL zijn interieur
Dat doet de (blauw gepimpte) deur dicht!
Comment
Comment