Oorspronkelijk geplaatst door buckie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenPas op als je zegt Tuning in Aarschot is het zelfde woord als tjoening
Ben gisteren nog in Aarschot en richting Leuven geweest spijtig genoeg geen foto's kunnen nemen
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichtenspijtig, zijn er hier wel nog ramptoeristen die zelf wat gespot hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenVandaag in Aarschot nog een VW Vento gezien met een zonneband met in het groot GOLF op geschreven. Vond ik wel lachen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk BerichtenAarschot , in de zomervakantie nog is gaan spotten denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenTerras doen camera met 4GB geheugen en reserve batterijen moet volstaan voor een dik half uur
Gsm software is aan het instaleren, heb nog een typische kermisauto erop staan.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenMijn foto?
Vandaag onze kadett-vriend nog is tegengekomen trouwens, armpje buiten, sjohniestyle.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk BerichtenJa, die was beter gelukt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenDie heeft zeker eva haar 316 als voorbeeld genomen ! Alleen serieus mislukt !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenAls je zoiets doet, heb je geen verstand...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenEn spijtiggenoeg ook geen grenzen
Wat te doen als je geen M-coupé kunt betalen?
nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenAfgezien van de uitlaten en de lak vind ik dit zeer geslaagd Eindelijk eens een wide-body waarbij de velgen perfect naar buiten komen
Bwa probeer die wagen eens te parkere
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenEn spijtiggenoeg ook geen grenzen
Wat te doen als je geen M-coupé kunt betalen?
Comment
-
Comment