Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
    Rotselaar?
    Ramsel city , daar is in elk geval de foto genomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
      Bwa probeer die wagen eens te parkere
      Denk dat dat nog wel zal meevallen, zo breed is een standaard clio niet é...

Er zijn auto's die standaard breder zullen zijn...
      Last edited by ; 23/05/2007, 19:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
        Denk dat dat nog wel zal meevallen, zo breed in een standaard clio niet é...

Er zijn auto's die standaard breder zullen zijn...
        Is dit standaard?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
          Is dit standaard?
          bijna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
            bijna

Dan is de kont van de m-coupé zelfs bescheiden tegenover dit, staat die Clio niet

Comment

Dan is de kont van de m-coupé zelfs bescheiden tegenover dit, staat die Clio niet
              Er zitten enkele knappe dingen in , maar wees gerust ie staat goed in dit topic.

Comment

Er zitten enkele knappe dingen in , maar wees gerust ie staat goed in dit topic.

Deze ook?

Comment

Deze ook?

Ja.

Nu ben ik weg , tot vanavond

Comment

• Vandaag stond die Megane cabrio in die schijtkleur van enkele pagina's geleden in t'school. Dat ding heeft een computer achter de zetels.
                    Nog steeds te koop trouwens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                      Vandaag stond die Megane cabrio in die schijtkleur van enkele pagina's geleden in t'school. Dat ding heeft een computer achter de zetels.
                      Nog steeds te koop trouwens.
                      Red Dragon Mazda 323 a.k.a. Gangsta !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
                        Red Dragon Mazda 323 a.k.a. Gangsta !
                        Vetgeil dat ding.

Comment

• Er is me gisteren en eergisteren iets opgevallen, Aarschot moet zowat de enigste stad zijn waar ze de verkeersdrempels hebben afgevlakt. Toeval?

Comment

Er is me gisteren en eergisteren iets opgevallen, Aarschot moet zowat de enigste stad zijn waar ze de verkeersdrempels hebben afgevlakt. Toeval?

Comment

Er is me gisteren en eergisteren iets opgevallen, Aarschot moet zowat de enigste stad zijn waar ze de verkeersdrempels hebben afgevlakt. Toeval?

Nee. Vlakbij in Baal hebben ze er zelfs eentje moeten afvlakken omdat 1 van de sjonnies niet meer thuisgeraakte

Comment

• en in Lint hebben ze er ook al ene afgevlakt

ga binnenkort is hore om er nog ene te laten afvlakken zelfs de iets sportievere standaard auto's moeten er zo goed als stilstaand over gaan om geen stukken te hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                  Nee. Vlakbij in Baal hebben ze er zelfs eentje moeten afvlakken omdat 1 van de sjonnies niet meer thuisgeraakte
                                  Hoe, ik dacht dat die daar met paard en kar reden ?

Comment

• hopelijk word ik niet geband voor het plaatsen van deze foto..

ik vind het echt niet mooi , maar denk wel dat er daar veel geld en tijd insteekt
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                      hopelijk word ik niet geband voor het plaatsen van deze foto..

ik vind het echt niet mooi , maar denk wel dat er daar veel geld en tijd insteekt
                                      wees gerust Toerke
                                      ook niet mijn smaak, zit zeker veel geld en tijdin ze

Comment

• ene die in ons straat woont

Comment

wees gerust Toerke
                                          ook niet mijn smaak, zit zeker veel geld en tijdin ze
                                          het was tuning treffen in kuurne arnev en wat ik daar gezien heb

maar hier en daar stonden er wel gelukkig een paar prachtexemplaren tussen ...

verlaagd
                                          mooie velg
                                          volledig clean

onder andere deze A3 en deze golf vond ik zeer mooi
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X