Oorspronkelijk geplaatst door takke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenBwa probeer die wagen eens te parkere
Er zijn auto's die standaard breder zullen zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenDenk dat dat nog wel zal meevallen, zo breed in een standaard clio niet é...
Er zijn auto's die standaard breder zullen zijn...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenbijna
Dan is de kont van de m-coupé zelfs bescheiden tegenover dit, staat die Clio niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
Dan is de kont van de m-coupé zelfs bescheiden tegenover dit, staat die Clio niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk BerichtenEr zitten enkele knappe dingen in , maar wees gerust ie staat goed in dit topic.
Deze ook?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenVandaag stond die Megane cabrio in die schijtkleur van enkele pagina's geleden in t'school. Dat ding heeft een computer achter de zetels.
Nog steeds te koop trouwens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenRed Dragon Mazda 323 a.k.a. Gangsta !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenEr is me gisteren en eergisteren iets opgevallen, Aarschot moet zowat de enigste stad zijn waar ze de verkeersdrempels hebben afgevlakt. Toeval?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenEr is me gisteren en eergisteren iets opgevallen, Aarschot moet zowat de enigste stad zijn waar ze de verkeersdrempels hebben afgevlakt. Toeval?
Nee. Vlakbij in Baal hebben ze er zelfs eentje moeten afvlakken omdat 1 van de sjonnies niet meer thuisgeraakte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNee. Vlakbij in Baal hebben ze er zelfs eentje moeten afvlakken omdat 1 van de sjonnies niet meer thuisgeraakte
Comment
-
hopelijk word ik niet geband voor het plaatsen van deze foto..
ik vind het echt niet mooi , maar denk wel dat er daar veel geld en tijd insteektBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenhopelijk word ik niet geband voor het plaatsen van deze foto..
ik vind het echt niet mooi , maar denk wel dat er daar veel geld en tijd insteekt
ook niet mijn smaak, zit zeker veel geld en tijdin ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenwees gerust Toerke
ook niet mijn smaak, zit zeker veel geld en tijdin ze
maar hier en daar stonden er wel gelukkig een paar prachtexemplaren tussen ...
verlaagd
mooie velg
volledig clean
onder andere deze A3 en deze golf vond ik zeer mooi
Comment
Comment