Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    het was tuning treffen in kuurne arnev en wat ik daar gezien heb

maar hier en daar stonden er wel gelukkig een paar prachtexemplaren tussen ...

verlaagd
    mooie velg
    volledig clean

onder andere deze A3 en deze golf vond ik zeer mooi
    thx voor de foto's idd knap , denk dat de laatste G4 nen GTI is

kwist dat er een meeting was , maar khad geen tijd. er stond zelf een forumlid met zin slee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
      thx voor de foto's idd knap , denk dat de laatste G4 nen GTI is

kwist dat er een meeting was , maar khad geen tijd. er stond zelf een forumlid met zin slee

pmmeke en zijn vrouwke stonden er ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
        pmmeke en zijn vrouwke stonden er ook
        BMWFREAK ook met zijn e3 320i , en geert en eva ontbreken bijna nooit hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
          Hoe, ik dacht dat die daar met paard en kar reden ?

Ge begeeft u op glad ijs vriend!

Comment

• Ik ben daar zaterdag nog op een of andere chirofuif beland en ik kan bevestigen dat ze daar wel degelijk met de auto rijden.

Comment

• meiskeschirofuif

*memories*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                meiskeschirofuif

*memories*
                Jeps.

Comment

• Comment

• Nog redelijk hé

Comment

• na heel lang twijfelen tss het porsche lovers topic en dit topic....
                      wie dat besteld is GEK
                      wil wel eens het gezicht van de verkoper zien toen hij te horen kreeg dat er een roze porsche besteld was

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• die zal wel nadien gespoten zijn,volgens mij verlaagt Porsche zich niet voor zo'n kleur te spuiten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          die zal wel nadien gespoten zijn,volgens mij verlaagt Porsche zich niet voor zo'n kleur te spuiten
                          Zolang je betaald...

Comment

• ik vid het toch wel ferm precies

volgens mij is het een roze-witte parelmoerlak...maar op foto kunde da moeilijk zien natuurlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                              ik vid het toch wel ferm precies

volgens mij is het een roze-witte parelmoerlak...maar op foto kunde da moeilijk zien natuurlijk...
                              hehe, ja tis nie schoon maar het heeft iets
                              en der stond idd bij dat het om parelmoerlak ging.

btw: het roos-witte stuur is er eentje van hello kitty

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                na heel lang twijfelen tss het porsche lovers topic en dit topic....
                                wie dat besteld is GEK
                                wil wel eens het gezicht van de verkoper zien toen hij te horen kreeg dat er een roze porsche besteld was

NEE!

Buiten die kleur had het voertuig toch zeker verlaagd mogen zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                                  NEE!

Buiten die kleur had het voertuig toch zeker verlaagd mogen zijn...
                                  ja, als ge toch zo een opvallende kleur pakt neem dan ook direct een verlaging erbij en zoek u een stel grote velgen

Comment

• Ik vind een cayenne zo al geen porche en dan maken ze het nog erger door die in zo een kleur te spuiten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DjDoPy Bekijk Berichten
                                      Ik vind een cayenne zo al geen porche en dan maken ze het nog erger door die in zo een kleur te spuiten.
                                      Das lang geleden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                        Das lang geleden.
                                        tja wijnig tijd he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DjDoPy Bekijk Berichten
                                          tja wijnig tijd he.
                                          Ah, ik heb weinig tijd.

Comment

Working...
                                          X