Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    Das toch geen GSI?
    waarom niet ??
    op deze fotos kan je het niet zien natuurlijk maar op deze foto zie je dat hij schijfremmen heeft achteraan
    en dat was enkel zo bij een GSI
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Maar goed dat zot zijn geen zeer doet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten

Fuck dit gaat erover !!!!!

Comment

• Weer zo een met een gsmhouder op de kofferbak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
            deze is zo al maaaanden aan't rondrijden.
            geld zal op zijn

Lift off oversteer to the next dimension.

Ik zie 't al zo voor mij: die ibiza die stoer wil doen in 'n bocht en wil aanklampen. En plots zie je 'm letterlijk voorbij vliegen omdat z'n downforce weg is.

Comment

Ik denk dat t deze is die ik ook eens gezien heb in Brasschaat... alleszinds identieke achterspoiler!

Moet wel frustrerend zijn, naar de Auto 5 gaan voor een spoiler en per ongeluk de Carrefour ernaast binnenstappen en met een wasrek naar huis gaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                deze is zo al maaaanden aan't rondrijden.
                geld zal op zijn

Hij vind waarschijnlijk geen ene garagist die dat nod WIL spuiten.

Comment

deze zag ik altijd vroeger op de parking van euro gijbels in Geel staan en nu staat die in Kapellen.Die wagen blijft mij precies overal achtervolgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                    stickertuning

wat ik hier speciaal aan vind is het feit dat hij geen plaats meer heeft om stickers te hangen en dat hij ze gwoon boven elkaar hangt
                    ge moet er maar op komen

een gsi zo verneuken een schande

(als hij hier al in het topic staat don't shoot me
                    ik ben te lui om het allemaal door te nemen )
                    Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                    waarom niet ??
                    op deze fotos kan je het niet zien natuurlijk maar op deze foto zie je dat hij schijfremmen heeft achteraan
                    en dat was enkel zo bij een GSI
                    Is dat in Leuven? Die kerel staat volgens mij constant aan die grote sociaal appartementblokken die ze momenteel aan het vernieuwen zijn. Echt zo schraal!!!!! Alleen was het interieur me nog nooit opgevallen

Comment

• Kzien den Aldi op de achtergrond dus volgens mij is het die. Zo'n grappige auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten

Kzien den Aldi op de achtergrond dus volgens mij is het die. Zo'n grappige auto
                        ja, da's volgens mij ook die Astra!
                        Links is den Aldi, en als ge verder rechtdoor rijdt kom je vanzelf in de bondgenotenlaan zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
                          Ik denk dat t deze is die ik ook eens gezien heb in Brasschaat... alleszinds identieke achterspoiler!

Moet wel frustrerend zijn, naar de Auto 5 gaan voor een spoiler en per ongeluk de Carrefour ernaast binnenstappen en met een wasrek naar huis gaan...
                          Jij kijkt niet goed hoor. Da's een klimrek + glijbaan voor z'n kinderen .

Comment

• Trouwens die uitlaten op dat klimrek is dat niet verboden?

Comment

• Dat zal wel meer decibels produceren dan de originele => verboden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                                Trouwens die uitlaten op dat klimrek is dat niet verboden?
                                Ik kan niet veel opnoemen wat legaal is aan die wagen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Zeg die 206 erachter met z'n veel te vooruithangende neus, is dat een spoiler achteraan of is dat de vensterbank?

Of is het gewoon optisch bedrog?
                                  Ik hoop voor hem dat het optisch bedog is maar ik vrees het niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                    Kzien den Aldi op de achtergrond dus volgens mij is het die. Zo'n grappige auto
                                    Leuven!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                      En spijtiggenoeg ook geen grenzen

Wat te doen als je geen M-coupé kunt betalen?

tis er wel over maar dit vind ik toch proper gedaan
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                        tis er wel over maar dit vind ik toch proper gedaan
                                        Ja het is er tenminste niet zo aangeplakt zoals bij velen.

Comment

Ik denk dat ik echt de slappe lach krijg als ik die zie.

Comment

Working...
                                          X