Het is trouwens een diesel
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Yukkie!
Doet me eraan denken dat ik afgelopen week-end in Zottegem een stadsmus gezien heb die zéér extreem getuned was. Voorkant en achterkant weken totaal af van de gewone versie van de wagen (ook de lichtblokken waren compleet anders). Het ding was trouwens in zijn geheel verbreed, dus ook opzij was er nog amper iets origineel.
Aan de zijruiten te zien, leek heft mij om een Punto te gaan. Mijn vriendin kon al helemaal niet zien welke wagen het oorspronkelijk was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk BerichtenWaarom toch die helm erbij?!?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenYukkie!
Doet me eraan denken dat ik afgelopen week-end in Zottegem een stadsmus gezien heb die zéér extreem getuned was. Voorkant en achterkant weken totaal af van de gewone versie van de wagen (ook de lichtblokken waren compleet anders). Het ding was trouwens in zijn geheel verbreed, dus ook opzij was er nog amper iets origineel.
Aan de zijruiten te zien, leek heft mij om een Punto te gaan. Mijn vriendin kon al helemaal niet zien welke wagen het oorspronkelijk was.
voor de geinteresseerden, hij staat te koop
Comment
-
Ook zo'n tienjarenplan. Ik moet er redelijk vaak passeren, en zal nog eens wat betere foto's maken. Meestal staan er twee
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk BerichtenPlamuurtuners! Zelfs in aarschot zijn ze dat al afgeleerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PieterK Bekijk BerichtenOok zo'n tienjarenplan. Ik moet er redelijk vaak passeren, en zal nog eens wat betere foto's maken. Meestal staan er twee
heiligschennis!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtentoevallig den deze?
voor de geinteresseerden, hij staat te koop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PieterK Bekijk BerichtenOok zo'n tienjarenplan. Ik moet er redelijk vaak passeren, en zal nog eens wat betere foto's maken. Meestal staan er twee
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenDamn, ik krijg hartpijn als ik zoiets zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtendie MG ziet er toch eerder veelbelovend uit ... zo'n subtiele verbreding kan wel geslaagd zijn
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenNope, die was het zeker niet. Zag er niet zo goedkoop uit en was nog veel meer getuned. Zoals ik zei: zowel voor- als achteraan kon je niet meer zien dat het om een Punto ging. Bij deze hierboven zie je dat overduidelijk wel.
blauw: wide-body, bumpers, volledig gespoten, interieur met leer, carbon dash, motorkap, velgen, ice-install, 2 bazooka's vanachter,... wat noemt gij nog meer getuned?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenrood: goedkoop? tis nie dat ik deze schoon vind he, maar een custom wide-body kit van bij excalibur is nie goedkoop, een carbon dashboard ook nie,...
blauw: wide-body, bumpers, volledig gespoten, interieur met leer, carbon dash, motorkap, velgen, ice-install, 2 bazooka's vanachter,... wat noemt gij nog meer getuned?
Rood: OK, ik ken de prijzen niet.
Blauw: niet alleen de wielkasten waren verbreed, maar in feite ook de rest. In die mate zelfs dat ook de achterlichten op het verbrede stuk zaten. Meer naar buiten dus dan op de wagen van jouw foto's.
Dat lijkt me toch wel degelijk meer getuned.
En ik zei ook dat zelfs de koplampen helemaal anders waren. Ook die leken in niets op het origineel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtendie MG ziet er toch eerder veelbelovend uit ... zo'n subtiele verbreding kan wel geslaagd zijn
maar dit ziet er toch naar uit dat het gedoemd is om te mislukken
of hij moet er aan schuren dat zijn nagels uitvallen met al die hoekskes en kantjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenja akkoord
maar dit ziet er toch naar uit dat het gedoemd is om te mislukken
of hij moet er aan schuren dat zijn nagels uitvallen met al die hoekskes en kantjes
Comment
Comment