Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het is trouwens een diesel

Comment

• Yukkie!

Doet me eraan denken dat ik afgelopen week-end in Zottegem een stadsmus gezien heb die zéér extreem getuned was. Voorkant en achterkant weken totaal af van de gewone versie van de wagen (ook de lichtblokken waren compleet anders). Het ding was trouwens in zijn geheel verbreed, dus ook opzij was er nog amper iets origineel.
      Aan de zijruiten te zien, leek heft mij om een Punto te gaan. Mijn vriendin kon al helemaal niet zien welke wagen het oorspronkelijk was.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Waarom toch die helm erbij?!?

-edit-

Kijk eens naar de toerenteller... volgens mij een diesel ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
          Waarom toch die helm erbij?!?
          Da's voor passagiers, dan kan je onherkenbaar meerijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
            Yukkie!

Doet me eraan denken dat ik afgelopen week-end in Zottegem een stadsmus gezien heb die zéér extreem getuned was. Voorkant en achterkant weken totaal af van de gewone versie van de wagen (ook de lichtblokken waren compleet anders). Het ding was trouwens in zijn geheel verbreed, dus ook opzij was er nog amper iets origineel.
            Aan de zijruiten te zien, leek heft mij om een Punto te gaan. Mijn vriendin kon al helemaal niet zien welke wagen het oorspronkelijk was.
            toevallig den deze?
            voor de geinteresseerden, hij staat te koop

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ook zo'n tienjarenplan. Ik moet er redelijk vaak passeren, en zal nog eens wat betere foto's maken. Meestal staan er twee
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Plamuurtuners! Zelfs in aarschot zijn ze dat al afgeleerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                  Plamuurtuners! Zelfs in aarschot zijn ze dat al afgeleerd.
                  hou ga je het anders doen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PieterK Bekijk Berichten
                    Ook zo'n tienjarenplan. Ik moet er redelijk vaak passeren, en zal nog eens wat betere foto's maken. Meestal staan er twee
                    NOOOOOOOOO!!

heiligschennis!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                      hou ga je het anders doen ?
                      Niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                        toevallig den deze?
                        voor de geinteresseerden, hij staat te koop

Nope, die was het zeker niet. Zag er niet zo goedkoop uit en was nog veel meer getuned. Zoals ik zei: zowel voor- als achteraan kon je niet meer zien dat het om een Punto ging. Bij deze hierboven zie je dat overduidelijk wel.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Ook zo'n tienjarenplan. Ik moet er redelijk vaak passeren, en zal nog eens wat betere foto's maken. Meestal staan er twee
                          Damn, ik krijg hartpijn als ik zoiets zie.
                          1991 Mazda MX-5 NA
                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                            Damn, ik krijg hartpijn als ik zoiets zie.
                            manmanman als je het niet kunt blijft er dan af

Comment

• die MG ziet er toch eerder veelbelovend uit ... zo'n subtiele verbreding kan wel geslaagd zijn
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                die MG ziet er toch eerder veelbelovend uit ... zo'n subtiele verbreding kan wel geslaagd zijn
                                dat denk ik eindelijk ook , ziet er nu mss overdreven uit. werk dit eens af en da kom wel goed uitkomen ze. tis nie mijn smaak , maar toch

Comment

Jarno ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                    Nope, die was het zeker niet. Zag er niet zo goedkoop uit en was nog veel meer getuned. Zoals ik zei: zowel voor- als achteraan kon je niet meer zien dat het om een Punto ging. Bij deze hierboven zie je dat overduidelijk wel.
                                    rood: goedkoop? tis nie dat ik deze schoon vind he, maar een custom wide-body kit van bij excalibur is nie goedkoop, een carbon dashboard ook nie,...

blauw: wide-body, bumpers, volledig gespoten, interieur met leer, carbon dash, motorkap, velgen, ice-install, 2 bazooka's vanachter,... wat noemt gij nog meer getuned?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                      rood: goedkoop? tis nie dat ik deze schoon vind he, maar een custom wide-body kit van bij excalibur is nie goedkoop, een carbon dashboard ook nie,...

blauw: wide-body, bumpers, volledig gespoten, interieur met leer, carbon dash, motorkap, velgen, ice-install, 2 bazooka's vanachter,... wat noemt gij nog meer getuned?

Rood: OK, ik ken de prijzen niet.

Blauw: niet alleen de wielkasten waren verbreed, maar in feite ook de rest. In die mate zelfs dat ook de achterlichten op het verbrede stuk zaten. Meer naar buiten dus dan op de wagen van jouw foto's.
                                      Dat lijkt me toch wel degelijk meer getuned.
                                      En ik zei ook dat zelfs de koplampen helemaal anders waren. Ook die leken in niets op het origineel.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                        die MG ziet er toch eerder veelbelovend uit ... zo'n subtiele verbreding kan wel geslaagd zijn
                                        ja akkoord
                                        maar dit ziet er toch naar uit dat het gedoemd is om te mislukken
                                        of hij moet er aan schuren dat zijn nagels uitvallen met al die hoekskes en kantjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                          ja akkoord
                                          maar dit ziet er toch naar uit dat het gedoemd is om te mislukken
                                          of hij moet er aan schuren dat zijn nagels uitvallen met al die hoekskes en kantjes
                                          da is het minste

Comment

Working...
                                          X