Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en onder het motto: mijn motor draait toch niet op lucht, waarom dan zo een groot gat in de bumper hebben
ik heb die kerel enkele jaren geleden ontmoet, en ik vroeg hem da ook hoe gij gekoelt zou worden. ie zei dat ie maar enkele dagen uit de spuitcabine was. en had al heel wat gereden. en alles is nog normaal
Seit 1998 beliefern wir Harley-Davidson mit abschließbaren Tankverschlüssen, die eine hohe mechanische Präzision erfordern, sowie höchste Ansprüche an die Verarbeitungsqualität haben. Daneben entwickeln und produzieren wir Sensoren und Füllstandanzeiger für Gas, Öl, Benzin und Wasser.
er zijn grenzen..... en gij hebt ze serieus overschreden
en onder het motto: mijn motor draait toch niet op lucht, waarom dan zo een groot gat in de bumper hebben
Ik kan er gewoon niet bij dat er mensen bestaan die dit eigenlijk graag zien?? Akkoord, over smaak valt niet te twisten, maar komaan ... op wat trekt dit nu? Dan pomp je zoveel geld in je auto (sommigen gaan tot in de miljoenen) en dan heb je op 't einde nog maar een Polooke, hé!! Voor dat geld koop je je toch een mooiere (en grotere) auto ...
Trouwens, als die mannen klaar zijn met hun 'tupperwaredoos' en de tijd is aangebroken om 'em te verkopen ... wie koopt dat dan? Er bestaat toch niemand die zo'n gedrocht wil kopen en aan een andere tuningliefhebber kan je 'em ook al niet wegdoen, want die doet dan weer liever z'n eigen ding. Ik zal het tuningwereldje nooit begrijpen, denk ik ...
Valt het op dat ik niet echt een tuningliefhebber ben?
The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?
Comment