Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Cool, zijn dat prefacelift facelift spiegels ?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
        mercedes MonsterlijkLelijk

Op deze foto lijkt de lijn niet zo op die van de ML maar eerder die van een amerikaanse SUV...

Comment

What the fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck

Comment

• Wa ne ket

Comment

Hahahaha, te grappig voor woorden .
              Ik houd me bij veel wagens in om hun niet in hun gezicht uit te lachen maar bij deze zou me dat toch niet lukken!
              Geld voor velgen was blijkbaar op ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                Hahahaha, te grappig voor woorden .
                Ik houd me bij veel wagens in om hun niet in hun gezicht uit te lachen maar bij deze zou me dat toch niet lukken!
                Geld voor velgen was blijkbaar op ?
                ken je het verschijnsel wintervelgen niet ?
                iemand die dure velgen heeft met rubber op die goed zijn werk doet bij goed weer (niet vriezen enzo)

Comment

Hoeveel uitlaten heeft dat "ding" eigenlijk?

't zijn er precies 6
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Hoeveel uitlaten heeft dat "ding" eigenlijk?

't zijn er precies 6
                    denk ik ook.
                    zes te veel

Comment

sorry hé, maar wat een ... gedrocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smurfke Bekijk Berichten
                        sorry hé, maar wat een ... gedrocht
                        wel euh....inderdaad

maar hij heeft wel de motorkap van de ML55 amg met de 2 powerdomes... I really hope it isn't...
                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

wel euh....inderdaad

maar hij heeft wel de motorkap van de ML55 amg met de 2 powerdomes... I really hope it isn't...
                          Hij heeft ook 6 uitlaten zoals zo een Brabus geval... maar dat zal het ook wel niet zijn ...

(Het was toch een Brabus met de 6 uitlaten?)

Comment

• en 2 verschillende spiegels.

Comment

• Toegegeven ... it takes guts ... om met zoiets op straat te durven komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                                Toegegeven ... it takes guts ... om met zoiets op straat te durven komen.
                                Guts??
                                Volgens mij eerder een gebrek aan gezond verstand!!!
                                Iedere mens met gezond verstand zou beschaamd zijn om met zoiets rond te bollen!
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Toch echte hoogtepunten van z'n intelligente opmerking;

riziko
                                  ekstra
                                  kend
                                  meschien

Die gasten zitten altijd te zeggen dat tjoeners dus géén domme mensen zijn en dan krijg je altijd zo'n reply's...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• 1. je kan een gemakkelijk een auto verkl****
                                    2. en ver daarachter komt deze met de ML

Je moet het maar doen... Hoe de restwaarde van mijn auto zo snel mogelijk naar het dieptepunt leiden?

Comment

• In Leuven heb je zo'n straat die van aan die lelijke sociale appartementen tot aan die baan tussen de vaart en het station loopt, met aan de hoek van de straat aan de appartementen een carwash. Wel, in die straat aan dat basisschooltje ben ik daarnet zowat de lelijkste foorbak die ik ooit al gezien heb tegen geomen. T'was een soort Mazda of Nissan coupé met strijkplank, overdreven bodykit, 2 luchtinlaten op het dak , plastic valse remschijven, regenpijp, stickers van NOS enzo en als kers op de taart van die bordjes achter de ramen met "Don't touch this car, it's .... Dat laatste woord kon ik helaas niet lezen. Die kar deed me wat denken aan die Toyota Celica met dat kettingstuur. Ik had spijtig genoeg geen camera mee. Verder in die straat nog een getjoende Audi A3 gezien en een standaard Opel Zafira met spinner wielschelen. Ze zouden die straat beter Klein Aarschot noemen.

Comment

• (moet stoppen, maximum 15 smileys)

DIT DOET PIJN!

over smaken en kleuren valt niet te discussiëren.... is ook niet nodig, deze hééft gewoon geen smaak! AMEN
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Mad max returns
                                          Wel handig, geen remstof en zo.

Comment

Working...
                                          X