Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEn wat was dit voor de werken begonnen?? Want ik kan daar echt geen merk in terug vinden?
Al eens gedacht aan een Vw Caddy ????
Bekijk die ramen eens langs achter .....
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Experience Bekijk BerichtenAl eens gedacht aan een Vw Caddy ????
Bekijk die ramen eens langs achter .....
Grtz
dit is een ps van een kangoo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtende caddy heeft andere deuren.
dit is een ps van een kangoo
Maar er zitten gelijkende trekjes van de caddy in .
En dit is geen photoshop ze jongens .
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenrespect voor het werk dan.
tis erg dat er nie veel zin die da begrijpen, inzien ofwete
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtendees heeft veel geld gekost tis niet mijne smaak maar het dwingt wel respect af en kijk daarbij naar de details van de wagen
tis idd nie mooi. en nie vergeten 'veel' van die opgezete wagens worden getuned door den eigenaar zelf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenvoila toch ene die t verstaat sé
tis idd nie mooi. en nie vergeten 'veel' van die opgezete wagens worden getuned door den eigenaar zelf
Maar 2 jaar terug op het internationaal tuningsalon kon je wel zien dat de transplantatie van de 5-reeks koplampen niet volledig goed gelukt was
En die velgen, AEZ Forged 10's. Kostprijs voor 18 inch was een dikke 1000 euro, dit zijn 20 duimers...
Comment
-
-
das mijn één van mijn vorige wagen das wel al 6 jaar geleden
doe er niet meer aan van spoilers maar heb nu een e91 met m pakket en heb bbs lm velgjes liggen en das het eindeBijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment