Ik zie ze wel, ... jammer eigenlijk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk BerichtenIk zie ze wel, ... jammer eigenlijk
tis gewoon tomski die een grapje maakte , maar ik dacht dat de foto nie beschikbaar was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenik zie ze ook , net als iedereen
tis gewoon tomski die een grapje maakte , maar ik dacht dat de foto nie beschikbaar was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenok, die is VFUBAR
wats vfubar ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtennee, echt, ik zag een rood kruisje, nu zie ik ze
no problem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenfubar ken ik maar vfubar niet
wats vfubar ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenVery Fubar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenowkey dan, en wat is fubar???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk BerichtenF***ed Up Beyond All Recognition
Heel toepasselijk op die ex-bmw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenwe hebben weer een nieuw woord aan mijne vocabularium toegvoegd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenoriginele bumpers en bbs'kes daar op en die is af !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenMeen je dat nu?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtentuurlijk... kijk zoals ne golf van menne kameraad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenvwoila die is af (in min ogen)
Comment
Comment