Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
    dus een auto met airride verlagen vinden jullie belachelijk,stom enz.
    een auto met schroefkit of vaste verlagingsveren nie ?
    Een subtiele verlaging , en verlagen dat u wielen hafl in u kassen hangen is een groot verschil medunkt...
    Maar vanaf dat den band meer in de kas steekt dan wat anders vin ik het lelijk...

gTa zen auto voor de moment is het perfecte voorbeeld, dat is mooi, dat is niet obsceen...
    ga je lager.. dan word het belachelijk Imho

En ik weet dat airride plat ligt als die stil staat, maar ik snap het nut niet en ik vind het lelijk, trekt dan precies of een of ander schildpad die moe is en aan het rusten is...in plek dat het wat agressieve sportiviteit uitstraalt.. klaar om uit de startblokken te schieten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
      Hier nog iets moois te koop..... NOT
      Die tekst daarbij

*metaalkleur speciaal heel mooi
      *zwart leder
      *Xenon lichten
      *muziekinstallatie met 2 versterkers en wooferkast
      Deze wagen is heel sport
      ik heep noog veel stuk van deze wagen licht van achter en ok van voor lichtn en noog pomper orgenale en noog heel mooi velgen 18 en noog veel stuken bij mee alles met de auto weeg zo mee neemmn bijl mee 0498/71.43.59

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
        vette audi gezien vandaag

Comment

• ik word soms ziek van de ineengefropte gabakjes die je tegenkomt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
            Die tekst daarbij

*metaalkleur speciaal heel mooi
            *zwart leder
            *Xenon lichten
            *muziekinstallatie met 2 versterkers en wooferkast
            Deze wagen is heel sport
            ik heep noog veel stuk van deze wagen licht van achter en ok van voor lichtn en noog pomper orgenale en noog heel mooi velgen 18 en noog veel stuken bij mee alles met de auto weeg zo mee neemmn bijl mee 0498/71.43.59

Te zalig he

Comment

• hihi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichten
                hihi
                Ontsnapt uit het botsauto-kraam

Comment

• mooi verwoord, Bart_6

Ik heb gisteren een op dergelijke manier verlelijkte mini gezien. Een recente jaja. Hoe krijgen ze het over hun hart ... ?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Die vlammen zijn een hint dat we hem moeten verbranden

Comment

• ik begrijp het niet,ik doe wel moeite maar kan het nog steeds niet begrijpen,mss is er bij de jongens in het dorp nooit kermis?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichten
                        Check vorige pagina!

Comment

• wat moet ik daar zien?

Comment

• Mijn excuses het staat nog een pagina dervoor.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                            Als dit niet lelijk is dan weet ik het ook niet meer!

Comment

• En ze leren het echt niet af, PPFFFFF en PPFPPPFFFF

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                                En ze leren het echt niet af, PPFFFFF
                                Ja echt spijtig, ge kunt zo'n A6 met veel minder moeite af maken, deze gaat erop achteruit. De achterlichten hebben wel iets vind ik.
                                Toch opvallend hoe vaak zo'n nummerplaten op zo'n wagens terecht komen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                  vette audi gezien vandaag

Die vlammen, dat levert zeker een paar 100 extra PK's op
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Had ik dit hier al gepost? (gezien in Knokke)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                      Had ik dit hier al gepost? (gezien in Knokke)

airride is vet! en wrs heeft die kar nog wel lekkere summer wheels liggen

Comment

• Blijft één van mijn favoriete audi's

Comment

Working...
                                        X