Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenDie heb ik eens zien staan in het centrum van Roeselare.
Echt verspilling. Als ze nu een of ander oud wrak verneuken, ok. Maar een BMW Mini, die hoogstens een zevental jaar oud kan zijn, zo mishandelen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichteneen mini van 7 jaar oud is ongetwijfeld al een wrak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenals ge dan letters plakt, doet het dan toch tenminste correct he
nog meer:
de marginalen kunnen zich nu volledig laten gaan
(en bekijk zeker het volledige aanbod)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtendie kerel werkt hier niet ver van mijn huis. was vroeger int geel met bmw roosterkes vooraan
Die had gewoon een BMW grille vooraan, met logos incluis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichtenow, die die te koop stond in kuurne?
Die had gewoon een BMW grille vooraan, met logos incluis
was vroeger geel met vlammen denk ik
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenorigineel is die wel
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichten
maar wel verkeerd gemaakt, dat logo.... zo dwaas
dit begrijp ik niet, je doet zo veel moeite en je doet het dan nog verkeerd!__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenWat zou de vraagprijs zijn?
696 403 417
De eenheid durf ik wel niet met zekerheid zeggen.
Comment
Comment