Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

Comment

• best wel een rare bumper, tzullen er idd nie veel graag die bumper zien. ik ook niet hoor
      maar ! die bumper is volledig zelf gemaakt, van uit niets te begonnen enz. (ziet er toch zo uit)
      toch nen dikke chapeau !!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
        best wel een rare bumper, tzullen er idd nie veel graag die bumper zien. ik ook niet hoor
        maar ! die bumper is volledig zelf gemaakt, van uit niets te begonnen enz. (ziet er toch zo uit)
        En hij is van polister gemaakt!
        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
          En hij is van polister gemaakt!
          polyester
          is da erg ofwa ?

Comment

• Neen.
            1991 BMW E30 318is

Comment

• degene die dat koopt mag nog 35kilo schuurpapier bovenhalen om al die korsten en dergelijke weg te werken. en dan hopen dat hij niet barst.
              hij heeft zelfs zijn scoop zelfgemaakt.: lol:

Comment

best wel een rare bumper, tzullen er idd nie veel graag die bumper zien. ik ook niet hoor
                Vanuit niets begonnen mijn kloten!
                D'r is zeker eene basis gebruikt om dit er dan uit te maken.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

ik denk dat iemand die "polyester" niet kan schrijven ,geen bumperke ga maken zonder basis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                    ik denk dat iemand die "polyester" niet kan schrijven ,geen bumperke ga maken zonder basis
                    pasop met wat je daar zegt, dat zijn mannen die heel hun leven BSO hebben gevolgt... kan zijn dat carroserie e.d. die zijn richting was en dat hem daar heel goed in is hé... nederlands was precies idd wat minder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                      't is niet omdat ge niet kunt schrijven dat ge bepaalde andere technieken niet zou kunnen onder de knie hebben.
                      Maar zoals ik eerder al zei, je kan duidelijk aan die bumper zien dat er een basis voor gebruikt werd en dus niet van 0 is gebouwd!
                      Ik heb de bumper die al basis word gebruikt echter nog niet terug gevonden, maar dat kan natuurlijk eender welke buper zijn.
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                        pasop met wat je daar zegt, dat zijn mannen die heel hun leven BSO hebben gevolgt... kan zijn dat carroserie e.d. die zijn richting was en dat hem daar heel goed in is hé... nederlands was precies idd wat minder
                        idem hier
                        nederlands kan der niets van !

Comment

• wie deze oorspronkelijk wagen herkent is in mijn ogen een echte autokenner
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• 'n Prowler? Of is dat net hetgene waar dit onding op moet lijken?

Comment

• Amerikaanse "nieuwe hot-rod", te koop als kit. Gemonteeerd komen ze op ongeveer 40d dollar.

Maar ge post nu ook wel een totaal verkloot exemplaar
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                Amerikaanse "nieuwe hot-rod", te koop als kit. Gemonteeerd komen ze op ongeveer 40d dollar.

Maar ge post nu ook wel een totaal verkloot exemplaar
                                Link/foto naar een origineel?

Ik vind het verdacht veel lijken op 'n Plymouth Prowler.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                  Link/foto naar een origineel?

Ik vind het verdacht veel lijken op 'n Plymouth Prowler.
                                  ik kom nie direct op de naam, heb hier nog wel ergens een boek liggen waar deze (of eentje die er heel fel op lijkt) instaat.

Het enige dat een beetje op de prowler lijkt is het radiator-rooster, en ik weet niet op de prowler ook als right-hand drive is geleverd. Op de foto lijkt (kan me ook vergissen) hij ook een achterbank te hebben terwijl de prowler een echte 2-zitter is

Zal starks een zoeken achter dat boek

Comment

• De spiegels doen me denken aan een Peugeot 306. Maar die is nooit in coupé-versie gebouwd en bestaan er wel hardtops met een open dak?

Comment

• 1991 BMW E30 318is

Comment

• Die heeft er toch zijn werk van gemaakt!

Ik had het nooit kunnen raden...
                                        1991 BMW E30 318is

Comment

• Hmm kzat er precies dus toch nog langs

Wel respect voor het werk!

(aero 8 ervoor)

Comment

Working...
                                          X