Staat te hoog op zijn poten, voor de rest valt het al bij al nog mee.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenStaat te hoog op zijn poten, voor de rest valt het al bij al nog mee.
Comment
-
Daarnet efkes aan de tuning meeting gepasseerd aan delhaize in ieper.
Kheb me weer efkes een bult gelachen bij sommige van die karren
Comment
-
Sorry, jammergenoeg geen foto's genomen. Trouwens, straks denken ze dat ik het echt mooi vind nog ook :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenStel u voor. Ge stopt daar efkes met ne 535d met Mpack om foto's te nemen van getunede polo's en astraatjes...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CDTI'ke Bekijk Berichten
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenStel u voor. Ge stopt daar efkes met ne 535d met Mpack om foto's te nemen van getunede polo's en astraatjes...
Ik heb het zelf ook helemaal niet zo met getunede wagens. Maar er zijn wel mensen die het mooi vinden. En er zijn zeker ook mensen die hun getuned polo'ke of astraatje boven een 535d met Mpack verkiezen. Maar blijkbaar ben je te goed voor zo'n dingen als je met zo'n BMW rijdt. Waarmee ik niets fout bedoel over die wagen, laat staan de eigenaar. Ik heb het enkel op bovenstaande zin die ik ronduit belachelijk vind..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CDTI'ke Bekijk BerichtenHoe neerbuigend..
Ik heb het zelf ook helemaal niet zo met getunede wagens. Maar er zijn wel mensen die het mooi vinden. En er zijn zeker ook mensen die hun getuned polo'ke of astraatje boven een 535d met Mpack verkiezen. Maar blijkbaar ben je te goed voor zo'n dingen als je met zo'n BMW rijdt. Waarmee ik niets fout bedoel over die wagen, laat staan de eigenaar. Ik heb het enkel op bovenstaande zin die ik ronduit belachelijk vind..
² that
Tuners willen zich gewoon onderscheiden van de rest door andere bumpers, velgen,...
Dat kan enorm klassevol, maarja...oogkleppen bij sommige mensen enzo hè
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenTuners willen zich gewoon onderscheiden van de rest door andere bumpers, velgen,...
Dat kan enorm klassevol, maarja...oogkleppen bij sommige mensen enzo hè
De autos die ge op de gemiddelde tuning-meeting ziet staan vallen meestal toch in de categorie van "tuinkabouters en witte cupido-beeldjes in de tuin".
oftewel
wansmaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDan steken ze da meestal toch goed weg
De autos die ge op de gemiddelde tuning-meeting ziet staan vallen meestal toch in de categorie van "tuinkabouters en witte cupido-beeldjes in de tuin".
oftewel
wansmaak
Van een goedkopere wagen willen deze mensen volgens hun smaak hun droomauto maken, wie zijn wij dan om dat af te breken...
Ikzelf vind tuning zeer mooi, zolang het vrij sober blijft, andere vinden het helemaal niets en anderen zien dan weer "overdreven" tuning graag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDan steken ze da meestal toch goed weg
oftewel
wansmaak
Comment
-
oftewel
wansmaak
Mensen onthouden meestal alleen het slechtste/lelijkste/... om dan te veralgemenen naar iedereen toe, 1 keer een probleem met bijvoorbeeld een immigrant en opeens zijn alle immigranten slecht he.
Comment
Comment