Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Europrojektz is DA SHIT, het is een hele eer om daar bij te mogen horen, wagens worden dan internationaal bekend...

Pmmeke is er trouwens den baas van geloof ek, of zoiets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      ik vind het allemaal nogal foorbakken

de enige die er wa doorkan is die S2000
      Ook goed, dan ga ik u nie meer lastigvallen en moogt ge op elke foto die hier gepost worden reageren met "wat een belachelijk lelijke kar"

Iedereen moet z'n dag omkrijgen he.
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
        Europrojektz is DA SHIT, het is een hele eer om daar bij te mogen horen, wagens worden dan internationaal bekend...

Pmmeke is er trouwens den baas van geloof ek, of zoiets
        Pmmeke heeft de Belgische afdeling inderdaad mogen oprichten.
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            Eindelijk weer on-topic!
            Maarreuh, zit Arievectra ook niet hier op't forum?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
              Eindelijk weer on-topic!
              Maarreuh, zit Arievectra ook niet hier op't forum?
              Inderdeed

Comment

• Toyota MR met kitje: http://www.kapaza.be/Autos/Ferrari/6...yota_mr_2.html

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• heb ik al bij uitzonderlijke wagens te koop of zoiets gepost.

valt nog goed mee, en zou het wel nog willen.
                  mocht het iets van een 10K kosten.

wel all black, en zonder logo's.

Comment

• Ik vind die nog goe gelukt

Comment

• Je zal echt wel het verschil zien hoor. En al helemaal als hij naast een echte zou staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                        Je zal echt wel het verschil zien hoor. En al helemaal als hij naast een echte zou staan.
                        Ik zie de verschillen nu ook al maar ik bedoel er staan originele ferarri onderdelen op, ik vin het goe gelukt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                          Ik zie de verschillen nu ook al maar ik bedoel er staan originele ferarri onderdelen op, ik vin het goe gelukt
                          Ja ,ik vind ook wel dat het goed meevalt. Ik heb er al gezien die slechter gedaan waren.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                            Die staat echt al maanden te koop in Retie bij Stef cars... wie koopt nu zoiets Waarschijnlijk proberen ze hem als ferrari te verkopen

Zal wel ff tegenvallen als je die sleutel omdraait en de krachtige toyota motor te horen krijt

Comment

• Kom dan maar is een ferrari rijder tegen, om door de grond te zakken!

Comment

• Vraag blijft : wat is het doel hiervan ?

Comment

• wat denk je nu zelf?

wat is de bedoeling van alle kit-cars. betaalbare droomwagens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten

Geef mij dan maar gewoon de standaard auto met schoon velgen.

.
                                    Dat is ook mijn idee, maar het gaat over overdreven tuning, een lijn die blijkbaar nogal op verschillende plaatsen ligt voor iedereen.

Tune-up your car, hoeveel werkelijk standaard wagens zouden er op onze wegen rijden.
                                    Een Stu Bru sticker kleven, bedrijfsreclame, een knikkend hondje op de hoedenplank, een popetje aan de spiegel, een gps tegen de ruit, speciale wieldeksels, een mm stof in het interieur, achterste ruiten blinderen enz....
                                    Fabrikanten spelen hier ook op in, als men velgen via hun koopt (die ze mss bij BBS laten maken) of men koopt zelf BBS velgen, zit daar eigenlijk verschil in?

Tune-down your car: de reklame van uwe garagist of uw bedrijf weg halen.

Wat betreft wetgeving, er zijn nu zaken die eigenlijk niet kunnen en toch door de mazen van het net glippen.
                                    Ik denk b.v. aan die self made hoedenplanken uit mdf, dit vooral bij wagens met korte overhang. Bij een aanrijding langs achter zou dit wel eens slecht kunnen aflopen voor eventuele achterpassagiers.
                                    Sommige fabrikanten bieden zelf verstevigde hoedenplanken aan, of deze getest zijn...??
                                    Andere zaken die b.v. in Duitsland Tüv keuring hebben zijn hier dan weer verboden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                      Ja ,ik vind ook wel dat het goed meevalt. Ik heb er al gezien die slechter gedaan waren.
                                      Zoek de verschillen, overdreven of niet

Ferrari replica lamborghini www extreme sportscars com

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darl'mat Bekijk Berichten
                                        Zoek de verschillen, overdreven of niet

http://www.youtube.com/watch?v=z6djs...eature=related
                                        Die is inderdaad heel goed gelukt. Maar toch zitten daar subtiele verschillen in, bijvoorbeeld de spoorbreedte van die gele.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                          wat denk je nu zelf?

wat is de bedoeling van alle kit-cars. betaalbare droomwagens
                                          Zo betaalbaar vind ik het toch niet voor een Toyota MR met andere kas Hoewel in vergelijking met een echte ferrari...

Lijkt me wel lachen als je dan onderweg een andere ferrari, porsche, lambo tegenkomt die willen "racen" Euhm no thanks...

Comment

Working...
                                          X