Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• van zodra die parkeersensoren in voorbumper eindsignaal geven zit ge met de onderkant van die bumper al ergens tegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      *kuch* VW Eos *kuch*
      *kuch*in een vinyl dak *kuch*

Comment

• Mercedes W124 omgebouwd naar W210

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• ach jah, om toch maar iets te posten.
          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

filmpje zien en oordelen of het overdreven tuning is of niet

Comment

• Ik heb deze ook al ergens anders gepost, maar dit valt toch ook wel onder 'overdreven tuning' dacht ik
            i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
              ach jah, om toch maar iets te posten.
              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

filmpje zien en oordelen of het overdreven tuning is of niet
              in huidige kyoto tijden is het wel overdreven, maar ik wil ééntje!!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                Ik heb deze ook al ergens anders gepost, maar dit valt toch ook wel onder 'overdreven tuning' dacht ik
                Dien bak van de euromillions reclame, in het echt ziet die d'r toch mottiger uit dan in die reclames!
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Dien bak van de euromillions reclame, in het echt ziet die d'r toch mottiger uit dan in die reclames!
                  Die bestaat echt ofwa

Wtf, wie rijdt daar mee rond, of beter gezegd, wie wil daar mee rondrijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                    Die bestaat echt ofwa

Ja die bestaat echt!
                    Is volgens mij eigendom van de Nationale Loterij en word gebruikt om reclame ta meken voor Euro Millions.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Als grap is da toch ni slecht, niemand heeft echt zo weinig smaak, dus er wordt niemand gekwetst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                        Als grap is da toch ni slecht, niemand heeft echt zo weinig smaak, dus er wordt niemand gekwetst
                        Excuseer?

Nu Chefke net een Porsche 928 uitvoerig behandeld heeft, wil ik ook nog even het licht schijnen op deze bijzonder fraaie Brit. Ik bedoel, een Corniche met vlammetjes: daar droomt toch iedere auto-liefhebber van? Voor ruim $28.000 is deze ’76 Rolls via Ebay van eigenaar gewisseld. Een koopje natuurlijk want de auto had slechts 45.203 […]

Comment

• Wie bij Rolls-Royce alleen maar denkt aan leer, hout en luxe moet zijn beeld misschien maar een beetje bijstellen. We hebben al een keer een filmpje gezien van een Phantom die scheurt op een circuit en Wibi Soerjadi drift ook graag een stukje in zijn Rolls. En als je verder kijkt zal je zien dat […]

Hier staan nog zo een paar creaturen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                            Ik heb deze ook al ergens anders gepost, maar dit valt toch ook wel onder 'overdreven tuning' dacht ik
                            Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                            Die bestaat echt ofwa

Hehe heb die gisteren ook gezien! Een heel eindje er niet ver van gestaan in de file van sint-niklaas tot antwerpen. Best een leuke verschijning
                            2009 BMW E91 320d
                            2002 BMW E46 M3
                            2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                            2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichten
                              Excuseer?

Nu Chefke net een Porsche 928 uitvoerig behandeld heeft, wil ik ook nog even het licht schijnen op deze bijzonder fraaie Brit. Ik bedoel, een Corniche met vlammetjes: daar droomt toch iedere auto-liefhebber van? Voor ruim $28.000 is deze ’76 Rolls via Ebay van eigenaar gewisseld. Een koopje natuurlijk want de auto had slechts 45.203 […]

'k had et kunnen weten, stoem amerikaanders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                in huidige kyoto tijden is het wel overdreven, maar ik wil ééntje!!!!!!!!
                                mja ma ze maken die mx5jes ook met LS motoren die een gemiddeld verbruik hebben van 12L ( in een corvette ) reken op 11 liter tot 7L ( snelweg ) in een mx5je

btw, er is ook al een twin turbo versie
                                Sprint Race round our local track Ruapona Christchurch New Zealand , the first track day with the turbos fitted, Take off is in second gear to help aid tract...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                                  Die bestaat echt ofwa

een tijd geleden was er een sprite reclame over "bad taste" en op de achtergrond een groene opel manta B, de trotse eigenaar rijd dagelijks rond met die wagen, zou dus wel eens kunnen dat deze wagen ook een trotse eigenaar heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Coussee Bekijk Berichten
                                    een tijd geleden was er een sprite reclame over "bad taste" en op de achtergrond een groene opel manta B, de trotse eigenaar rijd dagelijks rond met die wagen, zou dus wel eens kunnen dat deze wagen ook een trotse eigenaar heeft
                                    Da's zoals die Manta's die door Chris Van Den Durpel op eigenwijze gebruikt werden in zijn sketchkes

Prolly ging die ook niet naar die mannen, zo van : "Heey, losers, mag ik eens komen lachen met uwen oto, op den teevee ?"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                      Da's zoals die Manta's die door Chris Van Den Durpel op eigenwijze gebruikt werden in zijn sketchkes

Prolly ging die ook niet naar die mannen, zo van : "Heey, losers, mag ik eens komen lachen met uwen oto, op den teevee ?"
                                      ik heb die gast van die manta gekend van ziens, heb zelfs een ritje gedaan in den bak van de snellen eddy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                        ik heb die gast van die manta gekend van ziens, heb zelfs een ritje gedaan in den bak van de snellen eddy
                                        dat was wel zijn dochter die daar mee reed hé .

Comment

• Hamann, zorgen dat mensen zonder smaak niet alleen naar Mansory moeten gaan

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Working...
                                          X