Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik kom ze vaker en vaker tegen, en allemaal duidelijk aftermarket.. ledlichtjes hé
een oude C5, een oude Chrysler Voyager, een bestelwagen, ..
Ze doen met hun wagen uiteindelijk wat ze willen. Ze zijn beter zichtbaar. Zolang ze het niet bij iedereen verplichten want dan is't iedere dag kerstmis op de baan.
ik vind dat die led lichte van audi de beste zijn aangezien zij daar eerst zijn mee begonen
nu zie je overal van die fake wagens die dat ook steken dat slaag op niks
Ik kom ze vaker en vaker tegen, en allemaal duidelijk aftermarket.. ledlichtjes hé
een oude C5, een oude Chrysler Voyager, een bestelwagen, ..
Ze doen met hun wagen uiteindelijk wat ze willen. Ze zijn beter zichtbaar. Zolang ze het niet bij iedereen verplichten want dan is't iedere dag kerstmis op de baan.
die chrysler voyager zie ik 's morgens altijd passeren in Boutersem
ik vind dat die led lichte van audi de beste zijn aangezien zij daar eerst zijn mee begonen
Zelfs op een audi vind ik het erover aan het gaan. Maar das wss omdat ik meer audi's zie dan kerstbomen met sinterklaas.
Der is maar 1 type waar ik het nog ferm op vind en das op een insignia.
bij audi is dat inderdaad mooi , ikvind ook dat je dan geen ledstrips op een andere auto moet zetten, koop dan een audi he als ge da wilt
Comment