Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze vind ik ook erg netjes. Je zou haast durven zeggen dat het een fabrieksmodel is, zoals de VW Caddy Mk1 (Golf pickup):
Tegen een auto er wat sportiever laten uitzien zonder dat dit marginaal overkomt (maar zoveel mogelijk origineel, retro) heb ik niets, maar tegen 'plastiek tuning' waarbij de auto verkakt is met booskijkers, een lelijk tuning bumper setje en met een koffer en achterbank die volledig ingenomen wordt door een subwoofer wel...
Dit is gewoon belachelijk:
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Vind ik niet johnny, maar gewoon sportief/retro. M'n zus zat wel te zeuren dat het 'een johnny' bak is door die velgen, maar ik vind ze een 'rally' en retro uiterlijk hebben. Auto is inmiddels terug op standaard hoogte en met standaard velgjes (tot ik goeie bouten heb voor de witte Borbet Atiwe's terug te monteren).
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Simpel. Volgens sommigen is een perfect afgewerkte showwagen waar veel tijd en liefde in gekropen is hetzelfde als het eerste het beste tuningkrel waar ongespoten bumpers op gegooid zijn samen met wat stickers en valse luchtinlaten.
Klinkt logisch he
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Simpel. Volgens sommigen is een perfect afgewerkte showwagen waar veel tijd en liefde in gekropen is hetzelfde als het eerste het beste tuningkrel waar ongespoten bumpers op gegooid zijn samen met wat stickers en valse luchtinlaten.
Klinkt logisch he
Ha dat kan ik volgen, dat zijn dan mensen die niet verder dan de garage denken.
Comment