Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
    hier heb ik geen woorden voor.

weet deze staan nu met die nieuwe motorkaptekening is hij er wel op verslechterd
    maar is niet echt mijn ding maar de artwork is wel mooi gedaan (alles met de vrije hand)

Comment

• Comment

• gooi die sneeuwruimer + zijn fake m3 spiegels + zijn bra van de witte golf, en je hebt een mooie golf II
        2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
        2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Zit die bumper nu gewoon over de originele ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules_w Bekijk Berichten
            Zit die bumper nu gewoon over de originele ?
            Adds 10 bhp

Comment

• Lol, ik was daar met een paar maten en deze herinner ik mij nog maar al te goed!

Voor en achterbumper zitten idd gewoon over de originele.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomson Bekijk Berichten
                Kan iemand me uitleggen waarom die rode ibiza overdreven is ???
                Gewoon de foto's bekijken is voldoende.

Oorspronkelijk geplaatst door Tomson Bekijk Berichten
                Ha dat kan ik volgen, dat zijn dan mensen die niet verder dan de garage denken.
                Juist wel, maar wij kijken niet te ver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Gewoon de foto's bekijken is voldoende.

Juist wel, maar wij kijken niet te ver.
                  Nope sorry, leg me echt eens uit wat er verkeerd aan is ?

Gewoon omdat het uw gedacht nie is ?

Ik kan hier wel een paar andere wagens online gooien die er slechter voorkomen als deze. Zelfs originele.

Comment

• Aan dien Ibiza vind ik ook niks mis.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Het is niet omdat iets met veel zorg en een hoog afwerkingsniveau is gemaakt, dat het daarom smaakvol is.

Comment

Ik kan hier wel een paar andere wagens online gooien die er slechter voorkomen als deze.
                        Make my day !

Comment

• Wat is die ibiza nog waard? 1/100 van wat het waarschijnlijk gekost heeft
                          Gelukkig dat smaken verschillen. Ik zou me er niet durven mee laten zien op de weg
                          Zoiets vind ik er echt over. Zouden ze van de weg moeten halen

Comment

Ha dat kan ik volgen, dat zijn dan mensen die niet verder dan de garage denken.
                            Nope sorry, leg me echt eens uit wat er verkeerd aan is ?

Gewoon omdat het uw gedacht nie is ?

Ik kan hier wel een paar andere wagens online gooien die er slechter voorkomen als deze. Zelfs originele.
                            Misschien kan het feit dat hij een volledig rood interieur heeft, waar enkele chromé (?) buizen doorlopen er iets mee te maken hebben?
                            Of 't feit dat zijn achterbumper ongeveer even hoog is als z'n koffer.
                            Of omdat er een scherm in z'n koffer staat maar geen zetels.

Alez, 't is maar een gedacht hé.

Comment

• Ik zag onlangs deze RAT in de file.

Niet overdreven deze, enkel badgetuning. Maar die M3 badge en het luikje van de gas op de achterkant vond ik toch
                              Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• bmw heeft precies ook kunstzinnig ingewerkte parkeersensoren.
                                dan rij ik veel liever mee met de seat dan met deze.
                                de bmw is willen maar niet kunnen en de seat is gewoon doorgedreven personalisering.
                                wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                                  Wat is die ibiza nog waard? 1/100 van wat het waarschijnlijk gekost heeft
                                  Gelukkig dat smaken verschillen. Ik zou me er niet durven mee laten zien op de weg
                                  Zoiets vind ik er echt over. Zouden ze van de weg moeten halen
                                  Een auto verliest altijd waarde hoor.
                                  En als ge voortdurend met de gedachte moet rondlopen "zou de volgende eigenaar dit wel mooi vinden"...tsjah...tof hoor

Hier op het forum zitten ook een pak "aangepaste" wagens

Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                  Misschien kan het feit dat hij een volledig rood interieur heeft, waar enkele chromé (?) buizen doorlopen er iets mee te maken hebben?
                                  Of 't feit dat zijn achterbumper ongeveer even hoog is als z'n koffer.
                                  Of omdat er een scherm in z'n koffer staat maar geen zetels.

Alez, 't is maar een gedacht hé.
                                  Hier zitten ook een deel "lichte vrachten", eventueel met een versterker in de koffer die de helft van de plaats inneemt.
                                  @chromé buizen: tsjah, ik denk dat ge die zelf wel doorhebt. If not, ook goed
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                    Ik zag onlangs deze RAT in de file.

Vroeger lachte men met VTM stickers op de wagen en nu plakken ze hun oude wagen vol met allerlei onozel stickers, zetten er een bagagedrager op en smijten daar wat oude rommel op. Is dat nu tuning Al die stickers en rommel op zijn dak eraf en je hebt een mooie wagen. Maar al bij al valt deze nog mee. Als je soms van die roestbakken met afgeslepen veren zie rijden? Low budget tuning

Nieuw nummerplaat. Waarschijnlijk gastje van 18 jaar, pas zijn rijbewijs, klakske op, muziek loeihard en denken dat hij met iets exclusief aan het rijden is. Ik krijg spontaan in mijn ogen

Comment

Moeten we er een tekeningske bij maken?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                                        Moeten we er een tekeningske bij maken?!
                                        ja.
                                        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                                          Vroeger lachte men met VTM stickers op de wagen en nu plakken ze hun oude wagen vol met allerlei onozel stickers, zetten er een bagagedrager op en smijten daar wat oude rommel op. Is dat nu tuning Al die stickers en rommel op zijn dak eraf en je hebt een mooie wagen. Maar al bij al valt deze nog mee. Als je soms van die roestbakken met afgeslepen veren zie rijden? Low budget tuning

Nieuw nummerplaat. Waarschijnlijk gastje van 18 jaar, pas zijn rijbewijs, klakske op, muziek loeihard en denken dat hij met iets exclusief aan het rijden is. Ik krijg spontaan in mijn ogen
                                          Ik vind die RAT tuning nog wel ok eigenlijk. Je ziet het eigenlijk ook amper...

Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Working...
                                          X