Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten
    man man, hoe verneuk ik een mooie Alfa
    Idd hoe halen ze het in hun hoofd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten
      man man, hoe verneuk ik een mooie Alfa
      Nu kan de nummerplaat tenminste in het midden hangen
      sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Comment

• My GOD... Ik zou beschaamd zijn om met zoiets te moeten rondrijden.

Lol:

Last edited by Ian; 03/12/2010, 00:44.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• "Vanning" en Bosozoku zijn zo over the top dat het terug vet is.
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Die middelste groene (saxo?) vind ik nog wel de moeite eigenlijk
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                Die middelste groene (saxo?) vind ik nog wel de moeite eigenlijk
                Wat deed jij ook alweer in het dagelijkse leven?

Q.E.D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Wat deed jij ook alweer in het dagelijkse leven?

Q.E.D

wtf heeft dat er mee te maken?
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• How to rape a classic:

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• enkel de motorkap en achterlichten zijn niet van zijn tijd, maar de rest van de kit was van dezelfde periode.
                      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        wtf heeft dat er mee te maken?
                        Alles, maar dat snap jij wss niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                          enkel de motorkap en achterlichten zijn niet van zijn tijd, maar de rest van de kit was van dezelfde periode.
                          "Kamei X1" was de naam daarvan denk ik, klopt dat?

Da was in de periode dat de ronde lichten vervangen werden door vierkante, en de vierkante door ronde...

Comment

• idd kamei.
                            zalige tijd was dat. iedereen had wel een rooster gewijzigd of een koplampmasker. tuning was nog betaalbaar toen.
                            ik vond vooral de rieger breedbouwkits geweldig.
                            wimoptiek.be op

Comment

idd kamei.
                              zalige tijd was dat. iedereen had wel een rooster gewijzigd of een koplampmasker. tuning was nog betaalbaar toen.
                              ik vond vooral de rieger breedbouwkits geweldig.
                              Als ik zie welke laag van de bevolking aan extreme tuning doet lijkt het me toch niet minder betaalbaar geworden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Als ik zie welke laag van de bevolking aan extreme tuning doet lijkt het me toch niet minder betaalbaar geworden
                                Ik denk dat je het moet omdraaien.
                                Een low class junk poogt ook telkens geld te stoppen in z'n dure verslaving en gaat ten onder.
                                Overdreven tuning is een dure hobby die helpt de lage lagen laag te laten.

Comment

enkel de motorkap en achterlichten zijn niet van zijn tijd, maar de rest van de kit was van dezelfde periode.
                                  ja! helemaal juist

Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
                                  "Kamei X1" was de naam daarvan denk ik, klopt dat?

Da was in de periode dat de ronde lichten vervangen werden door vierkante, en de vierkante door ronde...
                                  juist.
                                  De boeken van de tuningshops van toen heb ik een aantal jaar geleden weggegooid. Jammer eigenlijk, stond vol met BMW-, MB-, en VW-dingen.

D&W-catalogussen, jaarlijks een dikke boek met madammen in met al even dikke dinges.

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                  Ik denk dat je het moet omdraaien.
                                  Een low class junk poogt ook telkens geld te stoppen in z'n dure verslaving en gaat ten onder.
                                  Overdreven tuning is een dure hobby die helpt de lage lagen laag te laten.

Wat Darwin ontdekte voor de hele mensheid heb jij ontdekt voor de minderbedeelden onder ons!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• De natuurlijke selectie doet z'n werk.

Comment

• Allez man

4000 euro voor dat ding

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                          Ik neem aan dat het een omgekeerde Audi-neus is, aangezien hij ook Audi velgen heeft. :')

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Working...
                                          X