Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• moskvitch 1500

Comment

• effenaf

nen benzley

Comment

• die polen zijn knettergek
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Weet niet of ik dit hier al gezet heb, maar hoort hier ontegensprekelijk thuis.
          Wagen die een vriend net gekocht heeft...

Last edited by ; 19/03/2007, 22:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Weet niet of ik dit hier al gezet heb, maar hoort hier ontegensprekelijk thuis.
            Wagen die een vriend net gekocht heeft...

begrijpen doe ik zoiets niet

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichten
                begrijpen doe ik zoiets niet
                Ikke wel

Hij heeft enkel de motor nodig, rest is voor vuilbak

Voorbumper heeft ie nog verkocht voor 200€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Ikke wel

Hij heeft enkel de motor nodig, rest is voor vuilbak

Voorbumper heeft ie nog verkocht voor 200€
                  verstandige beslissing

Comment

verstandige beslissing
                    Heeft er 1300€ voor betaald voor die bak.

Motor van een 328i, inlaatcollector van een 325i en differentieel van een 318i.
                    Velgen van een M3 E36 zoals M-Optic op zijn coupe

Rijdt als de bliksem dit ding
                    (hoe ironisch het ook mag klinken met zo een voorkant)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                      dan heb ik liever die lada
                      Ditto, wat het ook is

Die uitlaat alleen al is keivet

Comment

amai ,das één van de knapste focusen dien rondrijden. heel mooie wagen
                        Last edited by ; 24/12/2006, 18:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          effenaf

nen benzley
                          Ik denk dat Jag het oorspronkelijke doel was...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                            Zo een zonneband is dat omdat je hun lelijke kop niet zou zien? Hoe ambetant moet dat wel niet rijden zijn.

Zonneband hebben ze toch niet nodig want ze hebben allemaal al een petje op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carioca Bekijk Berichten
                              Zo een zonneband is dat omdat je hun lelijke kop niet zou zien? Hoe ambetant moet dat wel niet rijden zijn.

Zonneband hebben ze toch niet nodig want ze hebben allemaal al een petje op.
                              het staat in de lucht , dus helpt het niet é

nen zonneband kan er door als het een kleintje is en zonder logo's of iets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                Ik geef je hier direct een 20-tal Focusjes vanop mijn HDD die knap zijn.

Over smaak valt niet te discussiëren maar dit is gewoon een kaalgeschoren poedel IMHO.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
                                  Ik geef je hier direct een 20-tal Focusjes vanop mijn HDD die knap zijn.

Over smaak valt niet te discussiëren maar dit is gewoon een kaalgeschoren poedel IMHO.
                                  cleaned is dan ook de naam hé

Comment

cleaned is dan ook de naam hé
                                    Ik ken cleaned goed genoeg maar dit is de naam cleaned IMHO niet waardig, sorry.

(da's mijn persoonlijke mening hé Arnev, n/o )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
                                      Ik ken cleaned goed genoeg maar dit is de naam cleaned IMHO niet waardig, sorry.

(da's mijn persoonlijke mening hé Arnev, n/o )
                                      ja , op cleaned zijn er ook verchillende meningen.

veel zien cleanen als logo's wegdoen , wittepinkers , alles meespuiten in koetswerkkleur , verlaging , schoon clean velgje. maar die is dus nog een andere toer op gegaan. en is heel clean en toch nog iets anders.

(en ieder zijn mening é )

tcheck user cp

Comment

wat kun je hier nu mooi aan vinden?? kijk naar die wielkasten,precies uitgezaagd met de wipzaag.

Comment

Working...
                                        X