Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichtenwat kun je hier nu mooi aan vinden?? kijk naar die wielkasten,precies uitgezaagd met de wipzaag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk BerichtenDie focus is gewoon door z'n poten gezakt.... cleaned of nie, die komt
Den eive wel of wa, yea right
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenAirride werkt wel niet rijdend hé? Dat kunnen cabrio's wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door focustuner: Bekijk Berichtengeen meter vooruit?????? -> zet den uwwe der is neffe he.
Den eive wel of wa, yea right
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door focustuner: Bekijk BerichtenThanks mate , idd over smaken valt niet te discusieren , gij hebt precies totaal geen smaak he.
-Edit-
Ik kan veel vormen van tuning apprecieren maar dit vind ik totaal niets (ik persoonlijk dan). Nu, wat zou het een zorg voor jou zijn? Hopelijk komen we mekaars auto nooit tegen IRL.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenLeuk dat je je eventjes registreert op het AW forum
Maar ik denk dat je je dialect hier beter kan weglaten.
dit gaat alweer fout aflopen. ik ben er zeker van. 't gaat ongetwijfeld dezelfde richting uit als de schijtbruine Cnorsa. 't zijn misschien tjoening-fwiendjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenniet alleen z'n dialect, ook z'n bagger-Focus.
dit gaat alweer fout aflopen. ik ben er zeker van. 't gaat ongetwijfeld dezelfde richting uit als de schijtbruine Cnorsa. 't zijn misschien tjoening-fwiendjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenVerdomme, begin daar niet over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenDat kan toch niet ?
De kleur was wel vet, samen met de motor. Voor de rest was er niets aan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichtenik ga me er niet over uitspreken,anders geven ze me weer een rood bolletje
gisteren heb ik gemerkt dat er zo eentje bij mij stond,iemand een idee hoe je daar aan komt?
ik denk dat die focustuner me dat gelapt heeft.
rood kan niet van focustuner komen, grijs wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEen rood of een grijs bolletje?
rood kan niet van focustuner komen, grijs wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenhoe kan een grijs ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDas een groen of een rood van iemand die zelf een slechte rep heeft...
Comment
Comment