Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
    Snelste Swift op aarde (ook tennisballenmachine) :

Gewoon even ter info, dit is geen Suzuki Swift, maar een Geo Metro (zelfde carrosserie, andere constructeur) ...
    The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

• Ik vraag me nog altijd af wat dat ding op zijne capot moet voorstellen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
        Ik vraag me nog altijd af wat dat ding op zijne capot moet voorstellen...
        Tennisballenmachine?
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
          Tennisballenmachine?
          Vind dat niet slecht gevonden, maar zo'n bakske op het tennisveld zou teveel voor afleiding zorgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
            ik heb me dus effe ook geregistreerd op dit forum omdak wel vind da sommige uitspraken te ver gaan...

qwa tuning smaken verschillen inderdaad en er zijn nu eenmaal sommige wagens die beter van de baan afblijven ma sommige uitspraken van ulle zijn wel kwetsend vind ik persoonlijk

dien bovenstaande link van men otto geweest is van een foto die getrokken is toen den auto nog geen twee maand oud was om toch ma is te laten zien da hij nog ni helemaal af was maar dat het in progress was.... een foto nu en van toen is natuurlijk een inmens verschil ....

foto van int begin // Nog ni verlaagd en zelfs nog ni in 2de vernislaag afgewerkt....

Foto van nu // wel verlaagd en helemaal afgwerkt

wat ik maar wil zeggen is dat ieders vrij is zijn mening te uiten over iets da klopt maar da jullie eerst is mogen rekening houden met de stand van zaken... men auto is nu 9 maand oud en hij staat zo der zijn er denk ik ni veel die da kunnen zeggen....

ni iedereen heeft direct geld voor hem helemaal te veranderen endergelijke en ik heb ook al gelachen zeneuh, ma ge zie het goed genoeg wanneer er iemand massas euros in pomps of da ze der hun kl*ten aan vegen....

vond het gewoon zielig voor mijne auto hier ook tussen te vinden en er dan zo een reactie bij te vinden...

grts vjke

Comment

• Ik vond hem mooier in het begin dan dat hem nu is...

Niet echt mijn smaak.

Comment

• das inderdaad ieders zijn eigen smaak daarin he

ik vind hem allesinds nu wel schoner en men velgen staan te koop want er komen lexaniwheels onder

grts vjke

Comment

• Ik ook, ik vind hem zelfs ronduit lelijk met die motorkap.

edit: maar ieder zijn smaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vj_girl Bekijk Berichten
                    das inderdaad ieders zijn eigen smaak daarin he

ik vind hem allesinds nu wel schoner en men velgen staan te koop want er komen lexaniwheels onder

grts vjke
                    Je hebt bij autofans verschillende strekkingen. De meesten hier op het forum beperken zich bij het aanpassen van hun wagen tot:

- body-aanpassingen met onderdelen van bekende tuning-firma's
                    - gewoon andere velgen en/of veringen
                    - geen aanpassingen, want stock rocks
                    - tinten van de ramen

Ik ben persoonlijk niet zo te vinden voor speciale vormen van verven van de wagen. Dat is 'n vrij dure investering en eigenlijk doet dat de waarde van de wagen serieus zakken. Waarom: het zijn jouw fantasietjes en andere mensen vinden die dan misschien niet mooi. Verder kan een potentiële koper dan niet zien of de wagen ooit herspoten is na 'n ongeval. En hoe zit het met de kwaliteit van de lak? Want als dat slechte kwaliteit is, dan kan je die al vrij moeilijk gaan onderhouden.

Ik hoop dat 'k u niet tegen de schenen stamp, maar that's just the way I think.

Comment

• Hier hoe je een mooie suv kunt "verkrachten"!!!!

Die dingen na het achterste raam zijn er gewoon tegen gesmeten,vind dit echt niet mooi op deze suv,sommige dingen kunnen er nog door maar overall te opzichtig!!!!!!

Comment

• wanneer je een voorbumper op je auto hebt staan die net op een beugel lijkt

zie http://img.2dehands.be/f/normal/2005...ivic-96-99.jpg

of wanneer het lijkt alsof je 3 meter kippengaas voor je auto hebt gespannen

zie
                        De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

je moet het maar even opzoeken in google.
                        kheb zo ooit een e46 zien rondrijden met zo een klakskesman achter het stuur
                        MET zo'n beugelbumper en natuurlijk een bromgeluid. echt lelijk en zonde voor de wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                          Je hebt bij autofans verschillende strekkingen. De meesten hier op het forum beperken zich bij het aanpassen van hun wagen tot:

- body-aanpassingen met onderdelen van bekende tuning-firma's
                          - gewoon andere velgen en/of veringen
                          - geen aanpassingen, want stock rocks
                          - tinten van de ramen

Ik ben persoonlijk niet zo te vinden voor speciale vormen van verven van de wagen. Dat is 'n vrij dure investering en eigenlijk doet dat de waarde van de wagen serieus zakken. Waarom: het zijn jouw fantasietjes en andere mensen vinden die dan misschien niet mooi. Verder kan een potentiële koper dan niet zien of de wagen ooit herspoten is na 'n ongeval. En hoe zit het met de kwaliteit van de lak? Want als dat slechte kwaliteit is, dan kan je die al vrij moeilijk gaan onderhouden.

Ik hoop dat 'k u niet tegen de schenen stamp, maar that's just the way I think.
                          tegen men schenen stampen? euh nee ni echt want ik begrijp je reactie wel volkomen echt...
                          men auto is gespoten door een mercedes garage.. en afgwerkt door heaven customs dus de lak zal zeker zel in orde zijn bij mij der is allesinds genoeg voor neergeteld en het onderhoud van men lak is ook in orde.

Merendeels van de autos da ge tegenkomt zijn voorzien van goedkope lakken enz en das ook de reden waarom ze zo slecht afgwerkt zijn en lakverlies krijgen of doffe plekke ik heb daar geen last van ik spaar liever wa door voor nen duurdere lak te kopen en door gevorderde te laten spuiten dan dak het rap rap moet doen ... als ge uwe tuut wilt laten spuiten volgens de normen en me de juiste lakken enz zedde wel wa meer kwijt zeneuh dan 2000 a 3000euro gelijk sommige betalen voor hun autoke.

men auto is 9 maand oud en heeft in totaal miss nog maar een drie maand ofzo rondgereden...

en miss doet da de waarde van ne auto wel zakke als ge begint te boren in de carroserie en als ge begint ge spelen me lakkleuren maar als ge ene van die topwagens ga aanspreken die steken honderden euros per jaar in hun auto en gaan helemaal die wagen ni opzette me de bedoeling van der achteraf de volle 100procent winst op het te hebben bij een verkoop...

@ sepultura; gij vind de mijne lelijk me die kapo? tja nix aan te veranderen he miss alle chance da ik het dan maar is da ermee moet rondrijden he en ni gij!

grts vjke

Comment

• hihi

haha

Comment

• Ok, da's lachwekkend

@vj girl: Mooi werk! Niet m'n smaak, maar 'k ben er zeker van dat uw Punto in dat millieu wel in de smaak zal vallen
                              nls2000

Comment

• Ik vond deze velgen er knapper onder staan

Als je in de toekomst andere velgen wil, dan zou ik gaan voor velgen in deze kleur, ofwel witte velgen
                                nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten

haha

hij wou deze nadoen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vj_girl Bekijk Berichten
                                    ik heb me dus effe ook geregistreerd op dit forum omdak wel vind da sommige uitspraken te ver gaan...

qwa tuning smaken verschillen inderdaad en er zijn nu eenmaal sommige wagens die beter van de baan afblijven ma sommige uitspraken van ulle zijn wel kwetsend vind ik persoonlijk

dien bovenstaande link van men otto geweest is van een foto die getrokken is toen den auto nog geen twee maand oud was om toch ma is te laten zien da hij nog ni helemaal af was maar dat het in progress was.... een foto nu en van toen is natuurlijk een inmens verschil ....

foto van int begin // Nog ni verlaagd en zelfs nog ni in 2de vernislaag afgewerkt....

Foto van nu // wel verlaagd en helemaal afgwerkt

wat ik maar wil zeggen is dat ieders vrij is zijn mening te uiten over iets da klopt maar da jullie eerst is mogen rekening houden met de stand van zaken... men auto is nu 9 maand oud en hij staat zo der zijn er denk ik ni veel die da kunnen zeggen....

ni iedereen heeft direct geld voor hem helemaal te veranderen endergelijke en ik heb ook al gelachen zeneuh, ma ge zie het goed genoeg wanneer er iemand massas euros in pomps of da ze der hun kl*ten aan vegen....

vond het gewoon zielig voor mijne auto hier ook tussen te vinden en er dan zo een reactie bij te vinden...

grts vjke
                                    mooie lak, toffe ganten maar die kapo vind ik niet geslaagd.

Zijn die 'voetjes' van de spiegels ook in het blauw geverfd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten

hihi
                                      Jawatte!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten

smaken verschillen , maar ik vind dat dit hier niet echt thuishoort, dit is een fatsoenlijke auto in tegenstelling met wat hier vooral staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten

Lijkt me zwart te zijn.
                                          nls2000

Comment

Working...
                                          X