Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenDat vind ik nu echt niet kunnen, sè. Met zo ne carnavalwagen rondrijden en er dan BMW op hangen.
Alles is gewoon fout aan die wagen.
De antenne(s), de spoiler(s), de uitlaat, dat stickertje boven de uitlaat, de achterlichten, de nummerplaat, die ford sticker, de discotheek website, ..
En dan heb je de voorkant nog niet gezien. Wou er geen foto van maken want dan dacht die gast wsl nog dat ik zen star ship enterprise mooi vond
Ik hoop dat ie dit forum leest. Dude, registreer je eens en gun ons een diepere blik in je zelfbewustzijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenPaar maanden terug in Aarschot:
Aarschot is een synoniem voor overdreven tuning
Tligt dan ook in de marginale driehoek met als middenpunt "De Zoal"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAarschot is een synoniem voor overdreven tuning
Tligt dan ook in de marginale driehoek met als middenpunt "De Zoal"
Het zal wel een van de oppertjoeners geweest zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenPaar maanden terug in Aarschot:
Die woont in mijn straat !!
Er hangt nu een bordje met GANGSTA onder zijn nummerplaat .. die kerel is lachen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
Die woont in mijn straat !!
Er hangt nu een bordje met GANGSTA onder zijn nummerplaat .. die kerel is lachen
zorgt dat em viavia de link van dit draadje vindt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
zorgt dat em viavia de link van dit draadje vindt
En inderdaad 'de zaal' is zowat het mekka van de 'klakskes', wegblijven daar is de boodschap.
Ik zal morgen 'ns een foto proberen te nemen van de voorkant. Da's een voordeel van zo'n gangsta-crew, zo'n mannen rijden de hele dag rond om hun territorium af te bakenen.
Oh boy, als ik 'ns 'ff een woensdagnamiddag zou uittrekken voor een ritje door Aarschot ... dit topic zou té hard mijn thuis worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenIk weet wel niet meteen hoe ik het hem kan vertellen. Ik blijf liever uit de buurt van zo'n gangsta's.
En inderdaad 'de zaal' is zowat het mekka van de 'klakskes', wegblijven daar is de boodschap.
Ik zal morgen 'ns een foto proberen te nemen van de voorkant. Da's een voordeel van zo'n gangsta-crew, zo'n mannen rijden de hele dag rond om hun territorium af te bakenen.
Oh boy, als ik 'ns 'ff een woensdagnamiddag zou uittrekken voor een ritje door Aarschot ... dit topic zou té hard mijn thuis worden.
Ik rij af en toe door het centrum wegens de leuke resonantie in die smalle straatjes.
Je zal het begin van dit filmpje wel herkennen
En inderdaad, wat je daar soms tegenkomt, star ship enterprise is er niks tegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk rij af en toe door het centrum wegens de leuke resonantie in die smalle straatjes.
'k Ga is 'ff een snel ritje doen, ik wil die zijn plaat laten zien.
-Edit-
Ik merk nu pas dat Aarschot zo marginaal is wegens het veel gebruiken van de ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk rij af en toe door het centrum wegens de leuke resonantie in die smalle straatjes.
En ja Aarschot en tjoeners maar ook Aarschot en flitspalen al werken ze niet allemaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDe mijne is ook wat getuned, ik hoop dat jullie het mooi vinden want er is heel wat werk in gestoken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenDat vind ik nu echt niet kunnen, sè. Met zo ne carnavalwagen rondrijden en er dan BMW op hangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDe mijne is ook wat getuned, ik hoop dat jullie het mooi vinden want er is heel wat werk in gestoken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk BerichtenIk herken die straten ook . Van in de buurt?
En waarom het Honda-teken gebruiken om te tjoenen?
Comment
Comment