Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Dat vind ik nu echt niet kunnen, sè. Met zo ne carnavalwagen rondrijden en er dan BMW op hangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
      Dat vind ik nu echt niet kunnen, sè. Met zo ne carnavalwagen rondrijden en er dan BMW op hangen.

Alles is gewoon fout aan die wagen.

De antenne(s), de spoiler(s), de uitlaat, dat stickertje boven de uitlaat, de achterlichten, de nummerplaat, die ford sticker, de discotheek website, ..

En dan heb je de voorkant nog niet gezien. Wou er geen foto van maken want dan dacht die gast wsl nog dat ik zen star ship enterprise mooi vond

Ik hoop dat ie dit forum leest. Dude, registreer je eens en gun ons een diepere blik in je zelfbewustzijn!

Comment

• Bwa vind de wagen toch niet echt mis,sommige dingen zou ik zelf wel es kopieren op mijn voiture en er dan regelrecht mee naar de sloperij meer rijden om er een vierkantig blokje metaal van te laten maken

Comment

• Paar maanden terug in Aarschot:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
            Paar maanden terug in Aarschot:

Aarschot is een synoniem voor overdreven tuning
            Tligt dan ook in de marginale driehoek met als middenpunt "De Zoal"

Comment

Aarschot is een synoniem voor overdreven tuning
              Tligt dan ook in de marginale driehoek met als middenpunt "De Zoal"
              Haha idd en hij stond zelfs maar 50 meter van de zaal
              Het zal wel een van de oppertjoeners geweest zijn

Comment

• Eerste keer dat ik die foto zag, dacht ik dat het een fotosoep was. , niet dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
                  Paar maanden terug in Aarschot:

Die woont in mijn straat !!

Er hangt nu een bordje met GANGSTA onder zijn nummerplaat .. die kerel is lachen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten

Die woont in mijn straat !!

Er hangt nu een bordje met GANGSTA onder zijn nummerplaat .. die kerel is lachen

zorgt dat em viavia de link van dit draadje vindt

Comment

zorgt dat em viavia de link van dit draadje vindt
                      Ik weet wel niet meteen hoe ik het hem kan vertellen. Ik blijf liever uit de buurt van zo'n gangsta's.

En inderdaad 'de zaal' is zowat het mekka van de 'klakskes', wegblijven daar is de boodschap.

Ik zal morgen 'ns een foto proberen te nemen van de voorkant. Da's een voordeel van zo'n gangsta-crew, zo'n mannen rijden de hele dag rond om hun territorium af te bakenen.

Oh boy, als ik 'ns 'ff een woensdagnamiddag zou uittrekken voor een ritje door Aarschot ... dit topic zou té hard mijn thuis worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
                        Ik weet wel niet meteen hoe ik het hem kan vertellen. Ik blijf liever uit de buurt van zo'n gangsta's.

En inderdaad 'de zaal' is zowat het mekka van de 'klakskes', wegblijven daar is de boodschap.

Ik zal morgen 'ns een foto proberen te nemen van de voorkant. Da's een voordeel van zo'n gangsta-crew, zo'n mannen rijden de hele dag rond om hun territorium af te bakenen.

Oh boy, als ik 'ns 'ff een woensdagnamiddag zou uittrekken voor een ritje door Aarschot ... dit topic zou té hard mijn thuis worden.

Ik rij af en toe door het centrum wegens de leuke resonantie in die smalle straatjes.
                        Je zal het begin van dit filmpje wel herkennen

En inderdaad, wat je daar soms tegenkomt, star ship enterprise is er niks tegen

Comment

Ik rij af en toe door het centrum wegens de leuke resonantie in die smalle straatjes.

Die eerste straat in dat filmpje herkende ik direct. Da's aan het groene fritkot op dat plein. Goeie frit trouwens, een beetje verder is er eentje waar je gratis hondenharen bijkrijgt.

'k Ga is 'ff een snel ritje doen, ik wil die zijn plaat laten zien.

-Edit-

Ik merk nu pas dat Aarschot zo marginaal is wegens het veel gebruiken van de ..

Comment

• De mijne is ook wat getuned, ik hoop dat jullie het mooi vinden want er is heel wat werk in gestoken...

Comment

Héhé idd als het goed weer is en er is veel volk dan zijn die straten gevuld met zwermen "tjoeners"

En ja Aarschot en tjoeners maar ook Aarschot en flitspalen al werken ze niet allemaal

Comment

De mijne is ook wat getuned, ik hoop dat jullie het mooi vinden want er is heel wat werk in gestoken...

Comment

• Ik herken die straten ook . Van in de buurt?

En waarom het Honda-teken gebruiken om te tjoenen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                                    Die mogen zelfs niet zonder begeleiding op de weg, pfoe, echt wel overdreven ( tjoening)

Comment

• Sorry mate no offense, ne vriend van mij is een beetje met mij aan't lachen en met photoshop aant kloten, wsl de enigste motorkap die hij vond die pastte.

Comment

De mijne is ook wat getuned, ik hoop dat jullie het mooi vinden want er is heel wat werk in gestoken...
                                        DIe te matte lak en de niet echt nauw aansluitende motorkap, is dat met opzet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk Berichten
                                          Ik herken die straten ook . Van in de buurt?

En waarom het Honda-teken gebruiken om te tjoenen?
                                          Centrum van Aarschot hé in het begin. Kom je uit aan "grote markt" waar de Proximus shop is

Comment

Working...
                                          X