Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
    Komaan waar blijft die foto
    Geen paniek !! Ik had wel alleen mijn GSM bij dus de kwaliteit is iets minder ...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Ik rij af en toe door het centrum wegens de leuke resonantie in die smalle straatjes.
        Je zal het begin van dit filmpje wel herkennen

En inderdaad, wat je daar soms tegenkomt, star ship enterprise is er niks tegen
        Rijd daar ook altijd een lichtgroene E36 rond met wielkastverbreders en een gigantische vleugel op. Onlangs nog zien rijden op de baan herselt-aarschot. Toen had dieje gast daar 15 duimers ondergesmeten blijkbaar. Geen zicht. Ge moet maar eens bij goed weer op de markt op een terraske gaan zitten met een kodakske. Ze passeren er allemaal (minstens één keer).
        1976 Porsche 924 (verkocht)
        2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
        2011 Volvo V60 T6 AWD
        2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
          Geen paniek !! Ik had wel alleen mijn GSM bij dus de kwaliteit is iets minder ...

Vandaag nog zien rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wollie Bekijk Berichten
            Rijd daar ook altijd een lichtgroene E36 rond met wielkastverbreders en een gigantische vleugel op. Onlangs nog zien rijden op de baan herselt-aarschot. Toen had dieje gast daar 15 duimers ondergesmeten blijkbaar. Geen zicht. Ge moet maar eens bij goed weer op de markt op een terraske gaan zitten met een kodakske. Ze passeren er allemaal (minstens één keer).
            Ik ken die! Ik zal er vandaag ofzo 'ns een foto van trekken.

Comment

Ik ken die! Ik zal er vandaag ofzo 'ns een foto van trekken.
              Heb daar ooit eens ene met een overtjoende mazda 323 geweten die zijn vriendinneke kwam halen aan het sancta maria in de kardinaal mercierstraat. Kerel wilde toen stoer doen door ter plaatse op de kasseien ter plaatse te staan patineren, wat hem ook goed lukte tot zijn voorband het ineens met een luide knal begaf.
              2011 Volvo V60 T6 AWD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wollie Bekijk Berichten
                Heb daar ooit eens ene met een overtjoende mazda 323 geweten die zijn vriendinneke kwam halen aan het sancta maria in de kardinaal mercierstraat. Kerel wilde toen stoer doen door ter plaatse op de kasseien ter plaatse te staan patineren, wat hem ook goed lukte tot zijn voorband het ineens met een luide knal begaf.

Ik kan het mij bijna perfect voorstellen!

Het is toch wel echt vreemd dat zulke dingen echt meermaals voorkomen in A. hé ..

Ik ga denk ik seffens is een 'spot' doen, camera is paraat.

Comment

Ik kan het mij bijna perfect voorstellen!

Het is toch wel echt vreemd dat zulke dingen echt meermaals voorkomen in A. hé ..

Ik ga denk ik seffens is een 'spot' doen, camera is paraat.
                  Tja, the city of tjoening he. Hoeveel tjoenerkes dat ze daar al niet aan de terheidelaan uit de gracht hebben moeten trekken, om van die paaltjes voor de vroegere unic op de grote markt nog maar te zwijgen.
                  2011 Volvo V60 T6 AWD

Comment

• Tjoeningmeeting binnenkort dan?

Comment

• Doet me denken aan volgende Ferrari die ik een heel tijdje terug fotografeerde:

Vandaag kwam ik 'm weer tegen... Hij heeft ondertussen al grijze getjoende bumpers gestoken voor- en achteraan

Ik vraag me af hoeveel geld die gast krijgt om zich daarin te vertonen... 't Zal niet min zijn.
                      Bijgevoegde Bestanden
                      nls2000

Comment

• Nieuwe Kit Gto - Astra G Coupe/cabrio

Ze hebben precies z'n tanden uitgeklopt.

bron: astrafriends.be

Comment

• En dan te bedenken dat ze met zo'n wagens uren in de windtunnel zitten om die cw waarde toch maar omlaag te krijgen...steken de klanten der zoiets op

Comment

Dankjewel

Comment

• Comment

• Edit: Aarschot?

Comment

Edit: Aarschot?
                                  Ehm ...

Comment

• Geweldig, vanaf nu onze enigste echte tjoening correspondent uit Aarschot

Comment

Geweldig, vanaf nu onze enigste echte tjoening correspondent uit Aarschot
                                      Daar zat vroeger een handelaar (kan er nog zitten, ik passeer daar niet meer) waar er een hele tijd een mooie blauwe Jaguar E-type stond.

Voor de rest: veel voertuigen die ik hier had kunnen posten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                                        Voor de rest: veel voertuigen die ik hier had kunnen posten...

Ik heb vandaag ook weer een paar prachtexemplaren gezien
                                        Ik schroom me echter altijd een beetje om ze te fotograferen want voor hetzelfde geld denken die gasten dat je hun wagen mooi vindt..

Tot ze een keer op dit forum stoten :lolz

Comment

Ik schroom me echter altijd een beetje om ze te fotograferen want voor hetzelfde geld denken die gasten dat je hun wagen mooi vindt..
                                          Kan anders ook fun zijn.
                                          Je zou ze nog wat extra ideetjes kunnen geven... (voor hetzelfde geld volgen ze je raad dan nog op ook!)

Comment

Working...
                                          X