Oorspronkelijk geplaatst door buckie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk rij af en toe door het centrum wegens de leuke resonantie in die smalle straatjes.
Je zal het begin van dit filmpje wel herkennen
En inderdaad, wat je daar soms tegenkomt, star ship enterprise is er niks tegen1976 Porsche 924 (verkocht)
2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
2011 Volvo V60 T6 AWD
2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wollie Bekijk BerichtenRijd daar ook altijd een lichtgroene E36 rond met wielkastverbreders en een gigantische vleugel op. Onlangs nog zien rijden op de baan herselt-aarschot. Toen had dieje gast daar 15 duimers ondergesmeten blijkbaar. Geen zicht. Ge moet maar eens bij goed weer op de markt op een terraske gaan zitten met een kodakske. Ze passeren er allemaal (minstens één keer).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenIk ken die! Ik zal er vandaag ofzo 'ns een foto van trekken.1976 Porsche 924 (verkocht)
2011 Volvo V60 T6 AWD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wollie Bekijk BerichtenHeb daar ooit eens ene met een overtjoende mazda 323 geweten die zijn vriendinneke kwam halen aan het sancta maria in de kardinaal mercierstraat. Kerel wilde toen stoer doen door ter plaatse op de kasseien ter plaatse te staan patineren, wat hem ook goed lukte tot zijn voorband het ineens met een luide knal begaf.
Ik kan het mij bijna perfect voorstellen!
Het is toch wel echt vreemd dat zulke dingen echt meermaals voorkomen in A. hé ..
Ik ga denk ik seffens is een 'spot' doen, camera is paraat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
Ik kan het mij bijna perfect voorstellen!
Het is toch wel echt vreemd dat zulke dingen echt meermaals voorkomen in A. hé ..
Ik ga denk ik seffens is een 'spot' doen, camera is paraat.1976 Porsche 924 (verkocht)
2011 Volvo V60 T6 AWD
Comment
-
Doet me denken aan volgende Ferrari die ik een heel tijdje terug fotografeerde:
Vandaag kwam ik 'm weer tegen... Hij heeft ondertussen al grijze getjoende bumpers gestoken voor- en achteraan
Ik vraag me af hoeveel geld die gast krijgt om zich daarin te vertonen... 't Zal niet min zijn.Bijgevoegde Bestandennls2000
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGeweldig, vanaf nu onze enigste echte tjoening correspondent uit Aarschot
Voor de rest: veel voertuigen die ik hier had kunnen posten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenVoor de rest: veel voertuigen die ik hier had kunnen posten...
Ik heb vandaag ook weer een paar prachtexemplaren gezien
Ik schroom me echter altijd een beetje om ze te fotograferen want voor hetzelfde geld denken die gasten dat je hun wagen mooi vindt..
Tot ze een keer op dit forum stoten :lolz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk schroom me echter altijd een beetje om ze te fotograferen want voor hetzelfde geld denken die gasten dat je hun wagen mooi vindt..
Je zou ze nog wat extra ideetjes kunnen geven... (voor hetzelfde geld volgen ze je raad dan nog op ook!)
Comment
Comment