Oorspronkelijk geplaatst door nls
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenTour Marginaal (.v1)- Glenn C
- Starlite69R
- Leftlane
Ben vandaag nog in Aarschot geweest en heb een paar pracht exemplaren gezien maar was te laat voor foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenTour Marginaal (.v1)- Glenn C
- Starlite69R
- Leftlane
Ik meen dat dus he
Comment
-
- Starlite69R
- Leftlane
- buckie
Zijn we met 4, kan net in een RS6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk Berichten
Zijn we met 4, kan net in een RS6.
Incognito spotting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenKom op, ik wil hier meer plamuur zien
U vraagt wij posten
Eigenlijk valt dit ook wel onder Aftermarket aanpassing en individualisering / overdreven tuning
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb nog een Corsa 1.2 daar passen we ook in
Incognito spotting
Maar de 6 is al getjoend, dikke duitse bak, grote velgen eronder, dubbele (? ) uitlaat en overal RS badgekes. Alleen een zonneband ontbreekt nog.
j/k he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIs er al een datum besproken?
Ik meen dat dus he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenMaak een topicje aan ofzo ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIk wil eventueel ook wel eens komen kijken als we aan 2 auto's geraken waarmee we daar niet opvallen. Kunnen daar moeilijk in 'n RS6 of 'n GTC aankomen.
Niemand die 'n chevrolet kalos kan lenen ergens?
Groupsbuy?
klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
Comment
-
Comment