Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De voorkant heb ik spijtig genoeg niet, dan moest ik stoppen en daar had 'k geen zin in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten

De voorkant heb ik spijtig genoeg niet, dan moest ik stoppen en daar had 'k geen zin in.
      Lol da's hier quasi om de hoek, autocenter Hein. Zowat iedereen uit de omstreken rijdt met een auto van daar rond

Comment

• En hier begint het allemaal, de WallarooShop!

Op de terugweg werd ik nog achterna gezeten door 2 jonge klanten. Eén ervan zijn klakske ging vliegen als 'ie tegen een supersonische snelheid een verkeersdrempel nam.

Comment

De voorkant heb ik spijtig genoeg niet, dan moest ik stoppen en daar had 'k geen zin in.
          Bang dat je gespot ging worden?

Vind deze toch niet mis...

Comment

Op de terugweg werd ik nog achterna gezeten door 2 jonge klanten. Eén ervan zijn klakske ging vliegen als 'ie tegen een supersonische snelheid een verkeersdrempel nam.

Comment

• Quote:
              Originally Posted by turboman
              Kben ni mee die dingen van Aarschot en de marginale driehoek
              Is er daar veel ronnytjoening te vinden ofzo?

Quote:
              De marginale driehoek is een volkse benaming voor het geografisch gebied in Vlaams-Brabant tussen Diest, Aarschot en Tienen, maar niet zelden worden gehuchten aan de rand ook gerekend tot de driehoek. Inwoners zijn vaak het onderwerp van spot in de stad Leuven en worden dikwijls (ten onrechte) gerekend tot de lagere sociale klasse.

Het stereotype omtrent de plaatselijke cultuur is dat zij vooral draait rond voetbal, het ombouwen ("tunen") van wagens en uitgaan waarbij de uitgaanstendensen gevolgd worden (gabberen, hakken, jumpen). Het jumpen (is trouwens groot geworden binnen de marginale driehoek, voornamelijk in de Stadsfeestzaal in Aarschot (ook wel 'De Zoal' genoemd) Meermaals per jaar wordt hier de Jump Release Party georganiseerd, waar de grootste Jump-DJ's van de lage landen hun muziek komen draaien. Ondertussen bestaan er reeds verscheidene variaties van het jumpen (french jump, duojump, etc). De jeugd heeft verder een voorkeur voor merkkledij, designerdrugs zoals ecstasy en is laaggeschoold, althans, zo wil het cliché.
              Quote van op internet.
              Om in de Aarschot stemming te blijven:

Comment

• knappe 306 , mondeo , polo(wit) en jetta !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
                  http://www.youtube.com/watch?v=TNDpSAUR1O4
                  JumpTek Contest @ Jump Release Party in de Stadsfeestzaal in Aarschot 22/09/06,ik deed mee in de beste duo,met het klakse..Songs: Intro: Julian Dj & Davide S...

De vloer is precies heet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Goed aan het oefenen geweest thuis

Comment

• klik

Ik herinner mij deze meeting nog. En dan te weten komen dat het voor die krellen omleiding was.

Comment

klik

Ik herinner mij deze meeting nog. En dan te weten komen dat het voor die krellen omleiding was.
                        Aan Duracell zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                          Haha dit is het wel

Aarschot Mekka van de jump

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=TNDpSAUR1O4
                            Serieus kerel. Daar draaien ze hardcore waar ze staan op te jumpen. Battle of the deejays met 2 turntables? Mannen staan al te jumpen zonder bass noch beat.

Serieus marginale boel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                              knappe 306 , mondeo , polo(wit) en jetta !

Comment

• Comment

• Civic M3?

Comment

Civic M3?
                                    1.3i waarschijnlijk. Al de rest qua geld is naar de body gegaan. Had ie beter geld gestoken in z'n vrouw haar body. Daar had ie meer aan gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C Bekijk Berichten

Op deze foto wilde ik nog reply'en dat het nog meeviel eens hij/zij die bumper zou laten herstellen en spuiten maar toen ik de tweede foto zag....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                        Op deze foto wilde ik nog reply'en dat het nog meeviel eens hij/zij die bumper zou laten herstellen en spuiten maar toen ik de tweede foto zag....
                                        Echt he ik had net hetzelfde voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                          Wat is er nu weeral ?

Comment

Working...
                                          X