Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hij toont zijn bewondering dat je ondanks alle openbare kritiek die er op dat soort tuning gegeven werd hier nog altijd uitkomt voor wat je zelf mooi vindt.

Ik vind dat toch bewonderenswaardig.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=kIf-0S48WM0

Jeremy Clarkson destroys the worst modified car on earth

Comment

• Daar zijn geen woorden voor

Comment

• Tis weer ne waal

Comment

• Wat een zalig topic. Misschien ga ik één van de dagen ook nog eens jonny-spotting doen in Aarschot als ik er nog eens moet passeren.

Iemand trouwens interesse in een AW forum @ de Zoal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk Berichten
              Wat een zalig topic. Misschien ga ik één van de dagen ook nog eens jonny-spotting doen in Aarschot als ik er nog eens moet passeren.

joat

Ik poste het al eens en ik ga het nog eens doen... allen daarheen

Comment

Wat een zalig topic. Misschien ga ik één van de dagen ook nog eens jonny-spotting doen in Aarschot als ik er nog eens moet passeren.

Nee, ik ben eigenlijk nog nooit naar een fuif in de stadsfeestzaal geweest ondanks het feit dat ik er maar op 5 kilometer vanaf woon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                  joat

Ik poste het al eens en ik ga het nog eens doen... allen daarheen

Undercover met de snelleneddy bak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                    Nee, ik ben eigenlijk nog nooit naar een fuif in de stadsfeestzaal geweest ondanks het feit dat ik er maar op 5 kilometer vanaf woon.
                    En terecht. Ik kan het weten, want ik heb vroeger in men 'jeugd' veel research gedaan...

Comment

• vandaag iets margi gezien

een oud wrak van een grijze peugeot ( god weet welk type, iets zoals een oude 307 ) met een nieuwe witte motorkap met een 'luchthapper' in en een paarse voorbumper

achteraan op de venster nog eens een sticker van een of ander café

spijtig genoeg geen foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                        vandaag iets margi gezien

een oud wrak van een grijze peugeot ( god weet welk type, iets zoals een oude 307 ) met een nieuwe witte motorkap met een 'luchthapper' in en een paarse voorbumper

achteraan op de venster nog eens een sticker van een of ander café

spijtig genoeg geen foto's
                        Jammer, leek me een perfecte wagen voor dit topic...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                          Jammer, leek me een perfecte wagen voor dit topic...
                          Ik heb het persoonlijk moeilijk uit een combi te stappen met een kodak, foto's te trekken van zoiets en dan weer weg te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                            Ik heb het persoonlijk moeilijk uit een combi te stappen met een kodak, foto's te trekken van zoiets en dan weer weg te rijden
                            Flauw zenne!

Comment

• Als gij da nog nie moogt?

Zeg gewoon dat je een inventaris aan het opmaken bent van alle opgemaakte auto's in de gemeente en dat deze gegevens doorgegeven worden aan de keuring.

Nee, best niet doen misschien. Als je zo'n snelle Eddy achter u aan krijgt die niet naar de keuring gaat...

Comment

• Kheb gisteren ook zo'n marginaal geval zien rijden.Nen golf 3 cabrio met vooraan zo'n rooster zoals bij audi, een halve voorbumber int wit en een blauwe deur en koffer, en de normale kleur was zwart.

Spijtig genoeg geen foto's

Comment

Als gij da nog nie moogt?

Zeg gewoon dat je een inventaris aan het opmaken bent van alle opgemaakte auto's in de gemeente en dat deze gegevens doorgegeven worden aan de keuring.

Nee, best niet doen misschien. Als je zo'n snelle Eddy achter u aan krijgt die niet naar de keuring gaat...
                                  Kheb vandaag ook eentje 'begeleid' naar de keuring, was wel ni getjoent

Comment

Als gij da nog nie moogt?

Comment

• Binnekort valt er dees jonnybakske te spotten in de marginalen driehoek...

Comment

Binnekort valt er dees jonnybakske te spotten in de marginalen driehoek...

Edit je post, nu

Comment

Working...
                                        X