Laat die tamelijk maar vallen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenEen beetje op uw woorden letten é BMWTommeke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenVinde gij dat dan schoon Karin?
Ik vind dat niet mooi, zei enkel dat het wel eens grappig was om te zien, maar dat dat niet op elke pagina moet staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenIk had het over die opmerking mbt KC's videootje.
Ik vind dat niet mooi, zei enkel dat het wel eens grappig was om te zien, maar dat dat niet op elke pagina moet staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDat van die bitch komt in het filmpje hoor
Comment
-
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenMiljaar, khad nie eens door dat Karin aan het posten was ( ze heeft eindelijk door hoe je je avater moet aanzetten )
Wilde eigenlijk eerst een Corvette als avatar, maar dat werd zo belachelijk klein.
Daarna een Peterbilt, maar ik heb me bedacht sinds dit een autoforum is.
Dus uiteindelijk werd het woeste landschap van Monument Valley.
Zonder was zo leeg hè?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenIk ben benieuwd of je binnen 2 weken ook nog zo'n grote mond hebt, kleinen.
Wilde eigenlijk eerst een Corvette als avatar, maar dat werd zo belachelijk klein.
Daarna een Peterbilt, maar ik heb me bedacht sinds dit een autoforum is.
Dus uiteindelijk werd het woeste landschap van Monument Valley.
Zonder was zo leeg hè?
Comment
-
Ben nog eens langs Aarschot gepasseerd, maar eigenlijk heb ik niets spectaculairs gezien.
Voornamelijk wijzigingen aan de uitlaat en de bumpers. Het viel wat tegen.
Heb wel in het buitenrijden een rood en witte kever gespot.
Dat was het hoogtepunt van mijn tjoeningspotting.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenIk zen aan het aftellen tot die dag ( kweet nog nie wanneer ik kom, maar ik heb die week toch congé )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenJe kan misschien afspreken met de anderen hier: kleine forum-meeting.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenIk kan mss via het werk komen ( er moet een loting gebeuren, mss kunnen we voertuig vanop het werk krijgen ( al is dat voor mij niet goed Erpe - Sint-pieters-leeuw - Kortrijk))
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenWordt er dan geloot wie mag komen en wie niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenWordt er dan gekloot wie mag komen en wie niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
lol, ik zen niet de enige da hier kemels schiet
Comment
Comment