Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Laat die tamelijk maar vallen

Comment

• Een beetje op uw woorden letten é BMWTommeke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
        Een beetje op uw woorden letten é BMWTommeke.

Vinde gij dat dan schoon Karin?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
          Vinde gij dat dan schoon Karin?
          Ik had het over die opmerking mbt KC's videootje.
          Ik vind dat niet mooi, zei enkel dat het wel eens grappig was om te zien, maar dat dat niet op elke pagina moet staan.

Comment

Ik had het over die opmerking mbt KC's videootje.
            Ik vind dat niet mooi, zei enkel dat het wel eens grappig was om te zien, maar dat dat niet op elke pagina moet staan.
            Dat van die bitch komt in het filmpje hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
              Dat van die bitch komt in het filmpje hoor
              Jaja, klapt u er maar uit.

Comment

• Weer een mooie alfa om zeep:

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Ksnap niet dat ge daar u geld kunt insteken.

Moest hij nu nog knap zijn...

Maar hij trekt op niets !

Comment

• Miljaar, khad nie eens door dat Karin aan het posten was ( ze heeft eindelijk door hoe je je avater moet aanzetten )

Comment

• Het schokt mij dat er mensen zijn die dat mooi vinden.

Comment

• het enige wat ik wil is de cinquecento op de achtergrond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                          Miljaar, khad nie eens door dat Karin aan het posten was ( ze heeft eindelijk door hoe je je avater moet aanzetten )
                          Ik ben benieuwd of je binnen 2 weken ook nog zo'n grote mond hebt, kleinen.

Wilde eigenlijk eerst een Corvette als avatar, maar dat werd zo belachelijk klein.
                          Daarna een Peterbilt, maar ik heb me bedacht sinds dit een autoforum is.
                          Dus uiteindelijk werd het woeste landschap van Monument Valley.
                          Zonder was zo leeg hè?

Comment

Ik ben benieuwd of je binnen 2 weken ook nog zo'n grote mond hebt, kleinen.

Wilde eigenlijk eerst een Corvette als avatar, maar dat werd zo belachelijk klein.
                            Daarna een Peterbilt, maar ik heb me bedacht sinds dit een autoforum is.
                            Dus uiteindelijk werd het woeste landschap van Monument Valley.
                            Zonder was zo leeg hè?
                            Ik zen aan het aftellen tot die dag ( kweet nog nie wanneer ik kom, maar ik heb die week toch congé )

Comment

• Ben nog eens langs Aarschot gepasseerd, maar eigenlijk heb ik niets spectaculairs gezien.

Voornamelijk wijzigingen aan de uitlaat en de bumpers. Het viel wat tegen.

Heb wel in het buitenrijden een rood en witte kever gespot.
                              Dat was het hoogtepunt van mijn tjoeningspotting.

Comment

Ik zen aan het aftellen tot die dag ( kweet nog nie wanneer ik kom, maar ik heb die week toch congé )
                                Je kan misschien afspreken met de anderen hier: kleine forum-meeting.

Comment

Je kan misschien afspreken met de anderen hier: kleine forum-meeting.
                                  Ik kan mss via het werk komen ( er moet een loting gebeuren, mss kunnen we voertuig vanop het werk krijgen ( al is dat voor mij niet goed Erpe - Sint-pieters-leeuw - Kortrijk))

Comment

Ik kan mss via het werk komen ( er moet een loting gebeuren, mss kunnen we voertuig vanop het werk krijgen ( al is dat voor mij niet goed Erpe - Sint-pieters-leeuw - Kortrijk))
                                    Wordt er dan geloot wie mag komen en wie niet?

Comment

Wordt er dan geloot wie mag komen en wie niet?
                                      -> PM

Comment

Wordt er dan gekloot wie mag komen en wie niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten

lol, ik zen niet de enige da hier kemels schiet

Comment

Working...
                                          X