Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
En kmoet zeggen hij past er nog goed bij ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtende eigenaar van de tigra is wel content dat je een foto trekt precies.
Whispy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenwow hij heeft nog een polo ook.
die polo is wel mooi
edith zegt dat ik 7 jaar met 'n standaard vw polo rond gereden heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtende eigenaar van de tigra is wel content dat je een foto trekt precies.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDa's mijn weekendkar om mee naar de foor te rijden en breezah-sletjes te versieren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenjust admit you aren't joking about it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenheeey, die komt bekend voor
1976 Porsche 924 (verkocht)
2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
2011 Volvo V60 T6 AWD
2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wollie Bekijk BerichtenMij ook Is van de Fons (en dat is geen bijnaam)
Comment
-
Gisteren ook nog eens in aarschot geweest, spijtig genoeg geen camera bij . Heb een marginale E36 cabrio gezien die omgebouwd was in een ruimtetuig waar captain kirk zijn neus voor zou ophalen. Toen die kerel vertrok zag ik dat hij in zijn grilll blauwe lampekes had verwerkt, maar vergeten was om zijn deuropening proper af te werken waardoor het leek of die niet goed dicht was.1976 Porsche 924 (verkocht)
2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
2011 Volvo V60 T6 AWD
2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenKsnap niet dat ge daar u geld kunt insteken.
Moest hij nu nog knap zijn...
Maar hij trekt op niets !
Heeft nog de eerste prijs gewonnen vorig jaar op de Maxi-Margi-Meeting in Begijnendijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenAllez jong, dat is toch mega-knap
Heeft nog de eerste prijs gewonnen vorig jaar op de Maxi-Margi-Meeting in Begijnendijk
Comment
-
Comment
-
Comment
Comment