Lichte vracht tunen is taksvriendelijker
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAarschot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenWel handig bij elke foto zo'n beschrijving van 'n kenner.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
Nee, wie weet bedoelde ik dit wel als compliment.
OT:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
Dus dat is er nog is eentje die niet uit de marginale driehoek komt!!!
PS: ik woon nu ook bijna een jaar in de marginale driehoek en ik moet zeggen ik kijk nog alle dagen met grote ogen rondom mij :-)'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenPS: ik woon nu ook bijna een jaar in de marginale driehoek en ik moet zeggen ik kijk nog alle dagen met grote ogen rondom mij :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenHoe is het zo ver kunnen komen?!?
't zou is interessant zijn om te kijken wat de prijsverschillen qua bouwgrond zijn in en uit de marginale driehoek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten't zou is interessant zijn om te kijken wat de prijsverschillen qua bouwgrond zijn in en uit de marginale driehoek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten't zou is interessant zijn om te kijken wat de prijsverschillen qua bouwgrond zijn in en uit de marginale driehoek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIk zou daar zelfs durven gaan wonen om mij elke dag te amuseren. Klapstoelke in de voortuin en laat ze maar passeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk BerichtenHoe zou Ferdinand zich niet voelen bij het zien van deze wagen
Comment
Comment