Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DjDoPy Bekijk Berichten
    Ik passeer bijna elke dag voorbij dije auto en ik vond da die moest uitgelache worde maar blijkbaar was er al iemand mij voor.
    Ja sry , ben je van in de buurt?

Trouwens, crauwels is precies de tjoener garage bij uitstek aant worden, als je ziet wat er tegenwoordig allemaal staat.

Comment

• Ben inderdaad van in de buurt.
      Daar staan regelmatig margi wagens dus ik zal er wel regelmatig fotokes van posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DjDoPy Bekijk Berichten
        Ben inderdaad van in de buurt.
        Daar staan regelmatig margi wagens dus ik zal er wel regelmatig fotokes van posten
        het AW-tjoening-spotting-team groeit

Comment

• Wat voor marginale shit is er hier weer de laatste pagina's gepost

Ongelofelijk. Ik ben een grote liefhebber van tuning, maar die schepsels zijn toch niks voor mij hoor.

Comment

• Moet zaterdag daar passeren. Zal eens kijken wat voor rotzooi ik tegenkom.
            1976 Porsche 924 (verkocht)
            2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
            2011 Volvo V60 T6 AWD
            2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wollie Bekijk Berichten
              Moet zaterdag daar passeren. Zal eens kijken wat voor rotzooi ik tegenkom.
              1 goede tip neem een fototoestel mee.
              Er staar trouwens ook een astra te koop maar die is ni zo margi.

Comment

• Is die Megane nog te koop? Ik heb Aziaten op bezoek die eventueel wel in schroot geïnteresseerd zijn. Ik zou zeggen 15 cent de kilo maar dan ga ik richting 200 euro, dat vind ik toch wat overdreven..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Is die Megane nog te koop? Ik heb Aziaten op bezoek die eventueel wel in schroot geïnteresseerd zijn. Ik zou zeggen 15 cent de kilo maar dan ga ik richting 200 euro, dat vind ik toch wat overdreven..
                  Dat gaat meevallen hoor. Er is namelijk minstens voor de helft plastic aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                    Ik hoop dat je hem dan laat samenpersen.
                    komaan, nog zo gieren met die karren, ik dank die gasten op mijn 2 blote knieen

Comment

• Ik post dit en trek mij een paar weken terug van het forum. Dit is mijn laatste post voor een lange tijd want ik heb totaal het geloof verloren in elke zogezegde autoliefhebber

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                        Ik post dit en trek mij een paar weken terug van het forum. Dit is mijn laatste post voor een lange tijd want ik heb totaal het geloof verloren in elke zogezegde autoliefhebber

http://www.2dehands.be/te-koop-tunin...ning&start=105

Zalig!

Comment

• Ik ben toch blij dat honda niet het enige merk is dat op een regelmatige basis verne*kt wordt door tjoeners.

Comment

Ik post dit en trek mij een paar weken terug van het forum. Dit is mijn laatste post voor een lange tijd want ik heb totaal het geloof verloren in elke zogezegde autoliefhebber

Ik denk dat ik ook een zoekertje ga plaatsen.

Gezocht: Shotgun

Afknallen zo'n mensen

Comment

23k?!?

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Das mercedes he man

Als een CL 500 occasie al 70.000€ gaat...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Dat vind ik nog wel cool eigenlijk. Als je hiermee voorbijrijdt zie je de voetgangers denken "Kijk daar, een rijdende photoshop"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

hier heb ik verdomd respect voor!!

Comment

• Die dag kan toch niet meer zó veraf zijn, dat er een persbericht komt:

"Porsche heeft MINI-concurrent klaar"

En dan hopen dat het hierop gelijkt

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                                          hier heb ik verdomd respect voor!!
                                          Bwa ik weet niet misschien wel goed voor reclame doeleinden maar zo vind het maar niks

Comment

Working...
                                          X