Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overdreven tuning

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
    Tuning BMW ! Wees snel !

Moh how, ik zou mij niet haasten.

Dat zal ooit eens een mooie wagen zijn geweest...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
      Tuning BMW ! Wees snel !

Moh how, ik zou mij niet haasten.

Eeela, mijnen auto niet beledigen eh !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
        Eeela, mijnen auto niet beledigen eh !

Amai!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
          Echt de sekte wordt groter
          Ik ben ooit eens naar den Tropicana geweest

Eerst: Ik rij de parking op met mijn Micra => wrong ( heel de parking staat vol met getjoende auto's en beemers )
          ten tweede : op het podium stonden een 6tal gasten synchroon te jumpen => very bad
          ten derde : na 5 minuten al boel me nen "da puta madre"-drager => toen wist ik, dit is niets voor mij

Comment

• Maar geef toe dat je er eerst had willen bijhoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
              Ik ben ooit eens naar den Tropicana geweest

Eerst: Ik rij de parking op met mijn Micra => wrong ( heel de parking staat vol met getjoende auto's en beemers )
              ten tweede : op het podium stonden een 6tal gasten synchroon te jumpen => very bad
              ten derde : na 5 minuten al boel me nen "da puta madre"-drager => toen wist ik, dit is niets voor mij
              En ze zetten de zot getjoende altijd voor de ingang

Ma als ge in Tropicana al boel hebt dan doede toch iet verkeerd ze...
              Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Tja, klant is koning zeker???

1. Honda Civic automaat met lambodeuren en airbrush op motorkap.
                2. Honda CRX Del Sol, wou eigenlijk een S 2000, maar kon dat niet betalen, dus op deze manier dan maar...
                3. Volvo V40 met Mazda 6 achterlichten.

EDIT: dit zijn foto's uit 2004... chance dat ik heb ingezien dat dit compleet FOUT is!
                Bijgevoegde Bestanden
                Last edited by ; 21/04/2007, 19:51.

Comment

• Vooral zot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                    En ze zetten de zot getjoende altijd voor de ingang

Kzat gewoon ewa rond te kijken ( ben nergens aangeweest )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                      Kzat gewoon ewa rond te kijken ( ben nergens aangeweest )
                      Ja, maar uw gedachten stonden waarschijnlijk op uw gezicht af te lezen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                        Ja, maar uw gedachten stonden waarschijnlijk op uw gezicht af te lezen...
                        Toen ik die gastjes zag jumpen kon ik mij wel niet inhouden van het lachen, da zal wel een klein beetje opvallend geweest zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                          hij was waarschijnlijk vergeten dat 'ie z'n uniformpje nog aan had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                            hij was waarschijnlijk vergeten dat 'ie z'n uniformpje nog aan had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TAM CARWORKS Belgium Bekijk Berichten
                              Tja, klant is koning zeker???

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Het trok op niks!!! Maar het was wel kunstig gedaan, al zeg ik het zelf.
                                Niks klopte... Veel uren mee bezig geweest.

Chance da da verleden tijd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TAM CARWORKS Belgium Bekijk Berichten
                                  Dan is dit die Volvo die Sepultura bedoelde enkele blz's terug ?!

Nog foto's?

Comment

• zo een vern**kte V40. Mottig weg ermee.
                                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                                      tjoening astra!!

'k hem dienen ook ergens gezien deze week

Zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten

Zalig
                                        zo'n bompa bak é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten

Zalig
                                          Die had zich waarschijnlijk geïnspireerd op dat gebouw...

Comment

Working...
                                          X