Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik kom met de tupperware-Peugeot. wacht, effe fotootje zoeken.
Ik ga dit weekend eens een kartonnen spoiler maken voor op de rsbitch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenIk kan zeeeer lang serieus blijven ( tot er iemand anders begint te lachen, dan kan ik me meestal niet meer inhouden )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa duuh Maar zodra jij naar die mannen stapt met de vraag of je nu 19" of 20" op je micra zou steken, lig ik al te rollen over de grond
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenkheb aan motortuning gedaan, nu heeft em 65pk
220 met die Micra
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenkheb aan motortuning gedaan, nu heeft em 65pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtendeze dus.
Heerlijke voorbumper, daarmee haalt ie zeker WARP 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNaar't schijnt kun je die tunen tot 110 pk bij Heinz. Carbon airbox enzo..
220 met die Micra
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZalig, een cabrio dan nog
Heerlijke voorbumper, daarmee haalt ie zeker WARP 6
effe zien of ik iets van de achterkant vind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenDa zou ik nie doen, da kan gewoon niet goed zijn voor de auto of voor de bestuurder
Anders moet je deze gast maar is om raad vragen, hij is een echte expert en kan je zeker op weg helpen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDoen, niet twijfelen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAnders moet je deze gast maar is om raad vragen, hij is een echte expert en kan je zeker op weg helpen..
Daarbij, op het einde van het jaar een nieuwe auto dus ik gaan geen Euro meer in deze steken ( qua veranderingen )
edit: shit; nie gezien dat hij blauw lampkes onder zijnen auto heeft ( Oh my God !!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenmoeiteloos.
effe zien of ik iets van de achterkant vind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenbuiten de strepen vind ik dat nog redelijk goed ( hij plakt niet op de grond )
Daarbij, op het einde van het jaar een nieuwe auto dus ik gaan geen Euro meer in deze steken ( qua veranderingen )
edit: shit; nie gezien dat hij blauw lampkes onder zijnen auto heeft ( Oh my God !!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenJa. Je zal nog wel een stuk ervan op de oprit terugvinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenecht, 't was de moeite om te zien. die kar ging amper van die aanhangwagen en dan moest 'ie nog bergop naast het huis, om in de kleine garages te staan. geen haar op m'n hoofd dat er aan denkt om zoiets in de keldergarage te zetten. ik moet daar té dikwijls passeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIeder zijn smaak (en naïviteit qua pk's? )
Welke wordt het nu?
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenTe laat - U staat officieel geregistreerd als tjoening liefhebber
Mij weeral verkeerd geregistreerd
na deze
Car Tuning Forum -> Dé website voor alle autoliefhebbers! Met foto's, evenementen, forum, en show ook je eigen wagen!
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenalle jong... die is toch niet ECHT van u
Comment
Comment