Hoe verneuk ik een Peugeot 307?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TAM CARWORKS Belgium Bekijk BerichtenHoe verneuk ik een Peugeot 307?
Een Tim van Aarschot niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenDe eigenaar van die 307 ken ik precies
Moesten dat zo van Tim maken, maar ik heb het nooit mooi gevonden. Kit was, als ik me niet vergis, van PAM Design...
Rijdt die wagen nog? Want ik hoor/zie daar niks meer van...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIs die bumper zo mat gebleven of hebben jullie die gespoten?
Is nu ook allemaal passé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TAM CARWORKS Belgium Bekijk BerichtenHoe verneuk ik een Peugeot 307?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TAM CARWORKS Belgium Bekijk BerichtenYep.
Moesten dat zo van Tim maken, maar ik heb het nooit mooi gevonden. Kit was, als ik me niet vergis, van PAM Design...
Rijdt die wagen nog? Want ik hoor/zie daar niks meer van...
Maar hij zal zijn 307 nog wel hebben
Comment
-
kzal als een zaag overkomen. maar vind het niet echt mooi tegenover uw vroegere klanten dat je zo'n reacties geeft.
Zij hebben gezorgt voor uw broodwinning, en meestal zijn dat goede klanten die veel en veel centjes uitgeven aan hun wagen en dus aan u.
tis dus dankzij hun dat je zoveel jaar de choco op je boterhammen hebt kunnen smeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenDe eigenaar van die 307 ken ik precies
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenSoort zoekt soort?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenNeenee ik ben van het afkickcentrum, ik begeleid ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenRESPECT, nu kunde Daviej begeleiden ( die heeft het serieus nodig )
Zwaar geval?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenIk zal zijn dossier is opvragen
Zwaar geval?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
dit is zinloos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenLaatste dat ik las was
Denk dat het te laat is..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenEen hopeloos geval dus
Comment
Comment