Oorspronkelijk geplaatst door karin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Overdreven tuning
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIndirect tjoenen die ook wagens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenNoem het eerder cleanen... Al het overtollige vliegt eraf.
Een bom in carrosseriekleur monteren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEen bom in carrosseriekleur monteren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenFoto's lijken mij niet genomen in turnhout.
En die wagen ben ik ook nog niet tegengekomen spijtig genoeg
HWM kennende zal't wel ergens in Kontschot geweest zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk BerichtenHad deze al eens gepost bij de tuningcar gespot,
maar na aanraden past hij hier eigenlijk beter...
Heerlijke achtervleugel toch
Comment
-
De oorsprong van de marginale driehoek..
Eindelijk een perfecte omschrijving gevonden voor de streek tussen Aarschot en de Limburgse grens op BandOfMates : De Marginale Driehoek, vroeger beter bekend als Boenkradio Gebied. Dit is een vermelding naar de invloed van Radio Groot Rotselaar (sorry, RGR) die een uiterst dominante plaats in de airspace bevolkt in het desbetreffende gebied…
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDe oorsprong van de marginale driehoek..
Eindelijk een perfecte omschrijving gevonden voor de streek tussen Aarschot en de Limburgse grens op BandOfMates : De Marginale Driehoek, vroeger beter bekend als Boenkradio Gebied. Dit is een vermelding naar de invloed van Radio Groot Rotselaar (sorry, RGR) die een uiterst dominante plaats in de airspace bevolkt in het desbetreffende gebied…
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtensweet, ik hoor bij het marginale volk
Newsflash
Comment
-
Comment